تاریخ انتشار : جمعه 24 اردیبهشت 1400 - 12:44
کد خبر : 7849

تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی و رژه نامزدها جلوی دوربین

تشدید درگیری‌ها در اراضی اشغالی و رژه نامزدها جلوی دوربین

*درگیری‌های اراضی اشغالی طی روزهای گذشته خبر اول بسیاری از رسانه‌ها بوده است. علاوه بر موشک‌باران قلمرو اسرائیل، تصاویر و فیلم‌های متعددی از درگیری‌های خیابانی انتشار یافته است. بنا بر اعلام رسانه‌ها بالغ بر ۲۰۰۰ موشک از سوی غزه شلیک شده و مواضع اسرائیل از جنوب لبنان هم هدف قرار گرفته است.   *بر اساس

*درگیری‌های اراضی اشغالی طی روزهای گذشته خبر اول بسیاری از رسانه‌ها بوده است. علاوه بر موشک‌باران قلمرو اسرائیل، تصاویر و فیلم‌های متعددی از درگیری‌های خیابانی انتشار یافته است. بنا بر اعلام رسانه‌ها بالغ بر ۲۰۰۰ موشک از سوی غزه شلیک شده و مواضع اسرائیل از جنوب لبنان هم هدف قرار گرفته است.

 

*بر اساس آمار وزارت بهداشت فلسطین تا ظهر جمعه ۱۱۵ نفر از جمله ۲۷ کودک و ۱۱ زن بر اثر حملات موشکی و هوایی اسرائیل به شهادت رسیده‌اند. تلفات اسرائیلی‌ها هم تا ۱۰ نفر برآورد شده است.

 

*شبکه‌‍‌های اجتماعی همچنین تا چهارمین روز ثبت نام نامزدهای ریاست جمهوری، توجهی ویژه را به نام‌نویسی‌ها نشان داده اند. محمود صادقی، محسن مهرعلیزاده، علی مطهری و مصطفی تاجزاده از چهره های مطرح اصلاح طلب بودند که به وزارت کشور رفتند. همچنین امیرحسین قاضی زاده و وزرای سابق احمدی نژاد مثل فریدون و محمد عباسی از ثبت نام‌کنندگان مطرح روز سوم بودند.

*سعید جلیلی و محمدرضا عارف از نامزدهایی بودند که ابتدا خبر انصراف آن ها از انتخابات منتشر و سپس تکذیب شد. جلیلی از نامزدهایی است که طی روزهای گذشته تخریب‌ها علیه او افزایش قابل توجهی داشته است.

 

*فضای انتخاباتی زمینه های جولان تبلیغاتی احمدی نژاد را فراهم آورده است. ممانعت رئیس جمهور سابق از قربانی شدن یک بز در یکی از سفرهای تبلیغاتی و اظهارات وی روی جلد نشریه اندیشه پویا که گفته من لیبرال دموکرات هستم بیش از همه خبرساز شده است.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات