تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 16:41
کد خبر : 7861

جلیلی و رقابت پنهان با رئیسی؟

جلیلی و رقابت پنهان با رئیسی؟

۴میلیون رای سعید جلیلی در انتخابات سال۹۲ برای او پشتوانه‌ای شده تا داعیه‌دار هدایت جریان انقلابی در رقابت‌های سیاسی باشد.   طی روزهای گذشته و در کش‌وقوس آمدن یا نیامدن سیدابراهیم رئیسی به عرصه انتخابات، برخی رسانه‌های حامی جلیلی از خودداری او از نامزدی در صورت کاندیداتوری رئیسی نوشتند. سپس عنوان شد جلیلی به عنوان

۴میلیون رای سعید جلیلی در انتخابات سال۹۲ برای او پشتوانه‌ای شده تا داعیه‌دار هدایت جریان انقلابی در رقابت‌های سیاسی باشد.

 

طی روزهای گذشته و در کش‌وقوس آمدن یا نیامدن سیدابراهیم رئیسی به عرصه انتخابات، برخی رسانه‌های حامی جلیلی از خودداری او از نامزدی در صورت کاندیداتوری رئیسی نوشتند. سپس عنوان شد جلیلی به عنوان نامزد پوششی و کمکی قاضی‌القضات ثبت‌نام می‌کند. در ادامه، انصرافش از نامزدی اعلام و سپس تکذیب شد.

در آستانه آخرین مهلت ثبت‌نام، حالا مداحان و چهره‌های هیاتی هوادار جلیلی هم وارد میدان شده و توصیه‌های خود به رئیسی برای ماندن در صدر قوه قضاییه را علنی می‌سازند.

 

به گزارش ایران مامن، از سوی دیگر و پس از درگذشت آیت الله مصباح یزدی رهبر معنوی جبهه پایداری، جلیلی دیگر مثل قبل حمایت یکدست این تشکل پرنفوذ را پشت سرش احساس نمی‌کند چه اینکه صادق محصولی دبیرکل پایداری در اظهارنظرهایش وجود اختلافاتی با جلیلی را بروز داده‌است.

 

حجم تخریب‌ها نیز علیه جلیلی کم نیست و برخی پرایدسواری او را هم نشانه عدم‌صداقت و نمایش ساده‌زیستی عنوان کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات