تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 19:18
کد خبر : 7871

هجوم نامزدها به وزارت کشور و آن‌هایی که نیامدند

هجوم نامزدها به وزارت کشور و آن‌هایی که نیامدند

به گزارش ایران مامن، وزارت کشور امروز شاهد شدیدترین ترافیک سنگین‌وزن‌های داوطلب ریاست‌جمهوری بود. با بسته شدن درهای وزارت کشور در ساعت ۱۸ مشخص شد اصلاح‌طلبان با چهره‌هایی چون «اسحاق جهانگیری»، « محسن هاشمی»‌، «مسعود پزشکیان»‌، «مصطفی کواکبیان»، «محسن مهرعلیزاده» و «محمود صادقی»‌ در رقابت‌ها حضور یافته‌اند. علاوه بر این نام‌ها، «محسن رهامی»، «مصطفی تاجزاده»

به گزارش ایران مامن، وزارت کشور امروز شاهد شدیدترین ترافیک سنگین‌وزن‌های داوطلب ریاست‌جمهوری بود. با بسته شدن درهای وزارت کشور در ساعت ۱۸ مشخص شد اصلاح‌طلبان با چهره‌هایی چون «اسحاق جهانگیری»، « محسن هاشمی»‌، «مسعود پزشکیان»‌، «مصطفی کواکبیان»، «محسن مهرعلیزاده» و «محمود صادقی»‌ در رقابت‌ها حضور یافته‌اند. علاوه بر این نام‌ها، «محسن رهامی»، «مصطفی تاجزاده» و «عباس آخوندی» در کنار «زهرا شجاعی» از سرشناس‌های اصلاح‌طلب بودند.

 

از جریان اصولگرا نیز نامزدهای مختلفی ثبت نام کردند خصوصا نظامیان؛ اما جالب اینجا است که اکثرا اصرار داشتند خود را مستقل بنامند. «عزت الله ضرغامی»، «‌محسن رضایی»‌،‌ «حسین دهقان»، «علیرضا زاکانی»، «سعید محمد»، «‌رستم قاسمی»‌، «سعید جلیلی» و … از جمله این کاندیداها بودند. «سیدابراهیم رئیسی» ‌هم خود را نامزد مستقل نامید تا رویه تکمیل شود.

از جمع دولتی‌ها و در کنار جهانگیری، «محمد شریعتمداری» و «عبدالناصر همتی» وارد گود رقابت شدند.

 

از جمع کابینه دولت قبلی هم نامزدی «مسعود زریبافان»، «فریدون عباسی» و «شمس الدین حسینی» قابل توجه بود و از آن مهمتر نامزدی جنجالی خود «محمود احمدی نژاد» که این روزها بیش از پیش خبرساز است.

 

یکی از خبرسازترین ثبت‌نام‌های امروز هم آمدن «علی لاریجانی» به جمع نامزدها بود که نامزد اصلی جناح میانه محسوب می‌شود. پیش از او هم «علی مطهری» برای ریاست جمهوری نام نویسی کرده بود.

 

«محمدباقر قالیباف»، «سیدحسن خمینی»، «محمدجواد ظریف»، «علی‌اکبر صالحی»، «علی نیکزاد»، «محمدرضا عارف»، «صادق خرازی»، «محمدجواد آذری جهرمی» و «سیدپرویز فتاح» هم سرشناس‌ترین چهره‌هایی محتملی بودند که ترجیح دادند از بیرون گود شاهد رقابت‌ها باشند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات