تاریخ انتشار : شنبه 25 اردیبهشت 1400 - 22:58
کد خبر : 7875

نامزد آشنا پشت درهای وزارت کشور ماند!

نامزد آشنا پشت درهای وزارت کشور ماند!

با پایان پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری، مجموع داوطلبان ۵۹۲نفر اعلام شد که حدود نیمی امروز به وزارت کشور رفتند.   آخرین روز نام‌نویسی با ادعای عجیب حسام‌الدین آشنا مشاور سابق رئیس‌جمهوری همراه شد. وی که عنوان کرده بود در ساعت ۱۸ کاندیدای خاصی برای ثبت‌نام به وزارت کشور رجوع می‌کند و باعث

با پایان پنجمین و آخرین روز ثبت‌نام نامزدهای ریاست‌جمهوری، مجموع داوطلبان ۵۹۲نفر اعلام شد که حدود نیمی امروز به وزارت کشور رفتند.

 

آخرین روز نام‌نویسی با ادعای عجیب حسام‌الدین آشنا مشاور سابق رئیس‌جمهوری همراه شد. وی که عنوان کرده بود در ساعت ۱۸ کاندیدای خاصی برای ثبت‌نام به وزارت کشور رجوع می‌کند و باعث شگفتی می‌شود، گویی بازهم فضای مجازی را سر و کار گذاشت.
نه ناطق نوری و نه سیدمحمد خاتمی و نه سورپرایز دیگری…

 

درهای وزارت کشور بسته شد و نامزد مورد نظر آشنا نیامد. آشنا بارها اخبار رمز‌آلود و ابهام آمیز منتشر کرده و بیشتر فضای خبری سردرگم شده و در انتها هم خبری در کار نبود است.

 

طی روزهای اخیر بارها شاهد گمانه‌پراکنی‌هایی از سوی برخی نوپایان عرصه رسانه و گعده‌های سیاسی جهت خودنمایی در شبکه‌های اجتماعی و نمایش چهره مطلع از امور و پشت‌پرده‌های سیاسی بوده‌ایم اما در سطح مشاور رئیس‌جمهوری مساله‌ای علی‌حده به نظر می‌رسد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات