تاریخ انتشار : یکشنبه 26 اردیبهشت 1400 - 11:17
کد خبر : 7881

از درگذشت ترکان تا اظهارات جنجالی فیروز کریمی و داریوش ارجمند

از درگذشت ترکان تا اظهارات جنجالی فیروز کریمی و داریوش ارجمند

*آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری حواشی متعددی داشت که در فضای مجازی نیز بازتاب خاصی پیدا کرد. حملات مستقیم و غیرمستقیم نامزدها به یکدیگر، بغض «اسحاق جهانگیری» و آمدن لحظه آخری «سعید جلیلی» از جمله مواردی بود که واکنش کاربران را به دنبال داشت. کارت ملی قدیمی رئیسی نیز در این میان محل بحث

*آخرین روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری حواشی متعددی داشت که در فضای مجازی نیز بازتاب خاصی پیدا کرد. حملات مستقیم و غیرمستقیم نامزدها به یکدیگر، بغض «اسحاق جهانگیری» و آمدن لحظه آخری «سعید جلیلی» از جمله مواردی بود که واکنش کاربران را به دنبال داشت. کارت ملی قدیمی رئیسی نیز در این میان محل بحث و نظر قرار گرفت.

 

*بسیاری از رسانه‌ها آخرین دقایق شب گذشته خبر درگذشت «اکبر ترکان» را منتشر ساختند؛ مشاور سابق روحانی و دبیر شورای عالی مناطق آزاد که در دولت سازندگی وزارت راه و دفاع را برعهده داشت.

 

*انتشار مصاحبه‌ای از «داریوش ارجمند» حجم عظیمی از حملات طرفداران حقوق زنان را علیه بازیگر سینما و تلویزیون به دنبال داشت.

 

*برنامه تلویزیونی با حضور «فیروز کریمی»، «خداداد عزیزی» و مجری‌گری «رامبد جوان» حجم زیادی از انتقادات را برانگیخت. در برنامه خندوانه، از مهمانان خواسته شده از سه نویسنده ایرامی نام ببرند که فیروز کریمی در پاسخ گفته نویسندگان ایرانی بیکارند و ما با آنها کاری نداریم. با افزایش انتقادات عزیزی و جوان کوشیدند بین خودشان و اظهارات کریمی فاصله‌گذاری کنند.

 

*در روزی که حسن روحانی اعلام کرد واکسن کرونا نزده چون نوبتش نرسیده، واکسن‌زنی در مجموعه مجلل ایران مال یکی دیگر از موارد پرحاشیه فضای مجازی شد. برخی از کاربران فضای مجازی از تزریق واکسن به پدر و مادر خود در این مجموعه عکس و فیلم تهیه کرده و در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند.

 

*زایمان فیل باغ وحش پارک ارم هم مورد توجه کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفت. برخی حتی این خبر را مهمترین خبر روز دانستند! این برای نخستین بار بود که یک فیل در باغ وحش‌های ایران زایمان می کند و برخی رسانه‌های ویدئویی نیز از بچه‌فیل به دنیا آمده منتشر کرده‌اند. از سال ۹۲ دو فیل نر و ماده که از سریلانکا به ایران منتقل شدند در باغ‌وحش ارم نگهداری می‌شوند. همزمان فیلمی از تلف شدن یک گله فیل در هند بر اثر صاعقه وایرال شد.

 

*کانال میراث باشی از نصب تندیس زاری رستم بر پیکر سهراب در محوطه آرامگاه فردوسی خبر داده است. «محمدحسین ماموریان‌زاده»، مجسمه ساز ۳۹ ساله خالق این اثر است.

 

*مقامات بهداشتی آلمان می گویند حدود ۱۳ هزار نفر از مردم این کشور که هر دو دز واکسن کرونا را دریافت کرده‌ بودند پس از آزمایش، کرونامثبت اعلام شدند.

 

*موشک‌های مقاومت در ریشیون لتزیون، بینا، اشدود و شهرک یهودیان فرود آمدند. یک پایگاه خبری عبری زبان در این زمینه نوشت: «حماس کل “اسرائیل” را تحت سیطره خود گرفته است.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات