تاریخ انتشار : دوشنبه 27 اردیبهشت 1400 - 11:24
کد خبر : 7907

از تکذیب فتوای کلیه فروشی تا قتل فجیع کارگردان

از تکذیب فتوای کلیه فروشی تا قتل فجیع کارگردان

*کلیپ تبلیغاتی ثبت‌نام علی لاریجانی در وزارت کشور انتقاداتی به دنبال داشته است چرا که کاندیداها اجازه همراه داشتن فیلمبردار اختصاصی در وزارت کشور ندارند. همچنین گفته می‌شود تیم تبلیغاتی آذری جهرمی با تیم لاریجانی در حال همکاری است.   *فتوای منتسب به آیت الله نوری همدانی مبنی بر بلااشکال بودن فروش کلیه برای تامین

*کلیپ تبلیغاتی ثبت‌نام علی لاریجانی در وزارت کشور انتقاداتی به دنبال داشته است چرا که کاندیداها اجازه همراه داشتن فیلمبردار اختصاصی در وزارت کشور ندارند. همچنین گفته می‌شود تیم تبلیغاتی آذری جهرمی با تیم لاریجانی در حال همکاری است.

 

*فتوای منتسب به آیت الله نوری همدانی مبنی بر بلااشکال بودن فروش کلیه برای تامین مخارج ازدواج بعد از بازخوردهای فراوان از سوی دفتر این مرجع تقلید تکذیب و اعلام شد تنها استفتاهای ممهور به مهر ایشان مورد تایید است.

 

 

*صبح روز دوشنبه رسانه ها از قتل بابک خرمدین کارگردان سینما به دست پدر و مادرش در اکباتان تهران خبر دادند. گفته شد والدین خرمدین پس از بیهوشی و قتل وی را قطعه قطعه کرده و در نزدیک‌ترین سطل زباله انداخته اند.

 

*انتشار عکس یک دختر بچه در خبرگزاری فارس و متعاقب آن روزنامه کیهان بعنوان یکی از شهدای خردسال غزه تبدیل به یک گاف رسانه‌ای شد. این عکس مربوط به خانواده‌ای روس/گرجی مقیم مسکو است که در اینستاگرام مادر دختر منتشر شده بود.

 

*گرانی اقلام خوراکی و کالاهای اساسی باز هم در رسانه‌ها کلید خورد. بعد از ماجرای گرانی نان حالا رسانه‌ها از گرانی ۷۲ درصدی شکر و تایید رشد ۳۵ درصدی روغن در وزارت صمت خبر می‌دهند.

 

*وزیر ارتباطات از ساخت یک ابررایانه دیگر خبر داد. وی در صفحه توئیتر خود نوشت: برای تشکر از تلاش‌های دختران ایران‌مان در عرصه ICT، نام ابررایانه‌ی جدید «مریم» خواهد بود.به یاد دانشمند ایرانی، خانم مریم میرزاخانی.

 

*برخی از اخبار ضدونقیض از ممنوع الخروجی همسر «محمد جواد ظریف» انتشار یافت. متعاقب انتشار چنین خبری، اعلام شد مریم ایمانیه همراه همسرش در سفر رسمی خارج از کشور به‌سر می برد.

 

*به گزارش ایران مامن، تصاویر و فیلم‌های درگیری‌های اراضی اشغالی از جمله ریختن سکوهای تجمع مذهبی صهیونیست‌ها در «جفعات زئیف»، استعفای بیل گیتس از هیات مدیره مایکروسافت به دلیل رابطه نامناسب با کارمندان زن، تصویب لایحه تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند، هشدار به استخراج کنندگان غیرقانونی رمز ارز و اخبار مربوط به واکسیناسیون و واردات واکسن در شبانه روز گذشته در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات