تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400 - 12:31
کد خبر : 7943

ماجراهای پلیسی؛ از قتل زنجیره‌ای خرمدین تا دستگیری مدیر کریپتولند

ماجراهای پلیسی؛ از قتل زنجیره‌ای خرمدین تا دستگیری مدیر کریپتولند

*شکسته شدن دست «فائزه مومنی» خبرنگار صبح نو و رویداد۲۴ که برای تهیه گزارش به یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا رفته بود در فضای مجازی پربازتاب شد. بنابر روایت‌ها، مامور حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به ضرب و شتم این خبرنگارِ زن کرده است.   *بعد از بحث و نظرهای فراوان درباره حکم

*شکسته شدن دست «فائزه مومنی» خبرنگار صبح نو و رویداد۲۴ که برای تهیه گزارش به یکی از مراکز واکسیناسیون کرونا رفته بود در فضای مجازی پربازتاب شد. بنابر روایت‌ها، مامور حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اقدام به ضرب و شتم این خبرنگارِ زن کرده است.

 

*بعد از بحث و نظرهای فراوان درباره حکم نابرابر پدر و مادر «بابک خرمدین» کارگردان مقتول، رئیس پلیس تهران خبر شوک آور دیگری را اعلام کرد و گفت آنان چند سال پیش داماد و دختر خود را هم که در خارج از کشور زندگی می‌کردند به قتل رسانده‌اند.

 

*رئیس اداره نظارت بر امور حیات وحش استان تهران از تلف شدن دومین گورخر در باغ‌وحش صفادشت خبر داد.

 

*اخبار جعلی درباره تایید یا رد صلاحیت نامزدهای ریاست جمهوری باعث واکنش «عباسعلی کدخدایی» سخنگوی شورای نگهبان شد و عنوان کرد که اخبار جعلی پیرامون بررسی صلاحیت‌ها زیاد است. وی عنوان کرده عده‌ای هم شورای نگهبان را تهدید می‌کنند.

 

*توئیت «علیرضا زاکانی» در واکنش به بغض و گریه «اسحاق جهانگیری» بازتاب ویژه ای در فضای مجازی داشته است. رئیس مرکز پژوهش‌های مجلسه نوشته است: انتخابات برای آقای جهانگیری زنگ تئاتر و بازیگری نیست، زنگ حساب است و باید به سوالات جدی پاسخ دهد. «علی لاریجانی» هم توئیت کرده کسی که امروز به مردم وعده بهشت می دهد، خلاف می گوید؛ اول باید آتش جهنم را خاموش کرد. حل مشکلات پیچیده کشور سوپرمن نمی خواهد، مدیر می خواهد.

 

*«بیژن نامدار زنگنه»، وزیر نفت دولت روحانی، گفته بعد از پایان دولت دوازدهم بازنشسته می‌شوم و باید مانند مابقی مردم روزی ۱۲-۱۳ ساعت کار کنم تا زندگی زن و بچه‌ام بچرخد. این موضوع واکنش‌های مختلفی فضای مجازی به دنبال داشته و برخی آنرا تمسخر زندگی افراد عادی جامعه عنوان کرده اند.

 

*«عیسی کلانتری» رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با انتقاد شدید از سیاست‌های کلان و متخصصان کشور بخصوص در حوزه بحران آب، مدعی شده است: «جنگ آب که از استان‌ها آغاز شده به روستاها خواهد رسید؛ چراکه طبیعت ایران قربانی سیاست‌های کلان شده است و متخصصان کشور نیز باید بابت سکوت خود برابر تاریخ پاسخگو باشند».

 

*«لورا روزن» خبرنگار آمریکایی مدعی شده که «کریس مورفی» سناتور آمریکایی روزگذشته در دیدار با «مجید تخت‌روانچی» نماینده ایران در سازمان ملل درباره توافقنامه هسته‌ای ایران، جنگ در یمن و آزادی زندانیان آمریکایی با او گفتگو کرده است.

 

*پس از انتشار تبلیغ یخچال با بازی «لیلا حاتمی» و کارگردانی «حمید نعمت الله» واکنش‌هایی پیرامون این ویدیو در فضای مجازی در حال انتشار است و حالا بحث درباره دستمزد این بازیگر سینما برای این ویدیو بالاگرفته و عده‌ای دستمزد حاتمی را ۱۵ میلیارد عنوان کرده‌اند. لیلا حاتمی درباره این ادعا پاسخ داده است که موضوع خیلی شخصی است!

 

*ماجرای دستگیری یکی از مدیران صرافی آنلاین (صرافی کریپتولند) در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشته است. رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران گفته است: «هم‌وطنان باید برای خریدوفروش رمز ارزها به صرافی‌هایی مراجعه کنند که بانک مرکزی آن‌ها را تعیین کرده و عملاً مجوزی برای این کار صادر نشده است.»

 

*«خداد عزیزی» مهاجم سابق تیم ملی ایران با بیان اینکه کُری خوانی وزیر قشنگ نیست گفت: وقتی یک نفر وزیر می شود، وزیر همه مردم از جمله استقلالی‌ها است. با این حال، «محمد مایلی کهن» مربی سابق تیم ملی از «فرهاد مجیدی» بخاطر توهین به «محمدجواد آذری جهرمی» انتقاد کرده است.

 

*به گزارش ایران مامن، شروع به کار نخستین ملوان زن ایرانی در کشتی «سپهر آرتین»، واکنش رئیس جمهور روسیه به جنایات اسرائیلی‌ها، عرضه ۲۹۷ میلیون دلاری به سامانه نیما، نقش حکم قصاص «حمید صفت» خواننده رپ، تزریق واکسن اشتباهی به کادر درمان شهرکرد و تلف شدن ۹۰ دوز واکسن و … از دیگر موضوعات مهم مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات