تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400 - 19:01
کد خبر : 7974

حمله روحانی و لاریجانی به رقبا با هشتگ تناقض

حمله روحانی و لاریجانی به رقبا با هشتگ تناقض

*سخنان دیروز رئیس جمهوری مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. روحانی در جلسه هیات دولت گفت می‌خواهیم تحریم را برداریم عده ای عزا می‌گیرند. … نباید به گونه‌ای باشید امروز که انتخابات است فضای مجازی مورد تایید و عالی باشد اما فردای انتخابات دنبال فیلتر باشیم.   *علی لاریجانی هم دیروز مثل روحانی رقبای

*سخنان دیروز رئیس جمهوری مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گرفت. روحانی در جلسه هیات دولت گفت می‌خواهیم تحریم را برداریم عده ای عزا می‌گیرند. … نباید به گونه‌ای باشید امروز که انتخابات است فضای مجازی مورد تایید و عالی باشد اما فردای انتخابات دنبال فیلتر باشیم.

 

*علی لاریجانی هم دیروز مثل روحانی رقبای اصولگرا را به تناقض در عمل و مواضع متهم و توئیت کرد: مخالف حل مسئله مبادله مالی با دنیا و صادرات هستند؛ اراده و تجربه ای برای رفع تحریم ها ندارند؛ در داخل کشور هم به جای اجماع دعوا راه می اندازند. ولی می گویند به دنبال «تعامل با همه کشور های دنیا» هستند. این تناقض گویی ها عوام فریبی است.

 

*در پایان دور چهارم مذاکرات وین، معاون وزیر خارجه ایران اعلام کرد چارچوب و ساختار توافق مشخص شده و امروز روحانی هم تصریح کرد کمر تحریم و کرونا را تا پایان این دولت می‎شکنیم. مواضع مقامات آمریکایی و اروپایی هم در شبانه‌روز گذشته مثبت بوده است. با این حال پرس تی وی، باز هم به نقل از «منبع آگاه» خود مدعی شد آمریکا تحریم‌ها علیه ایران را لغو نخواهد کرد.

 

*ماجرای قتل خانواده خرمدین روز به روز ابعادی تازه می یابد و بسیاری به فرجام این پرونده پیچیده چشم دوخته اند. توضیحات علی اکبر خرمدین درباره نحوه قتل داماد و دخترش و استوری جنجالی لیلا اوتادی بازیگر سینما درباره مشکلات اخلاقی وی طی شبانه روز اخیر خبرساز شد.

 

*همزمان با ابعاد شوک آور پرونده خرمدین، رسانه ها از همدستی دو دوست در بهبهان برای قتل و سرقت از حساب بانکی دوست سوم و آتش زدن جنازه خبر دادند. همچنین وقوع فرزندکشی این بار در شهر اسفراین در خراسان شمالی که مادری پس از قتل دو کودک دست به خودکشی زد.

 

*تهیه استودیوی مناظرات تلویزیونی و تصاویر رسانه ها از ۱۰ خودروی تشریفات نامزدهای انتخابات، بهانه ای شد تا گزاره مهندسی انتخابات بار دیگر در شبکه های مجازی داغ شود. اعتراض احمدی نژادی ها به رد صلاحیت احتمالی وی و روایت کیهان از انصراف عارف از کاندیداتوری دیگر موضوعات انتخاباتی اخیر بود.

 

*به گزارش ایران مامن، صدور نامه غیرقانونی فیلترینگ اینستاگرام و بلااثرسازی این نامه از سوی رئیس کل دادگستری استان تهران، همدستی چینی‌ها و صاحب تسلا برای ریزش ارزهای دیجیتال، حکم کمیته انضباطی علیه استقلال، پرسپولیس و سپاهان، اعلام متهمان قتل مارادونا، شُتُرآزاری در شهرستان زیرکوه، اعلام صفر شدن رشد جمعیت کشور تا ۲۰ سال دیگر از دیگر موضوعات مهم مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات