تاریخ انتشار : شنبه 1 خرداد 1400 - 22:48
کد خبر : 8032

تلاش برای مقابله با سیگنال فروشی در قرمزترین روز بورس۱۴۰۰

تلاش برای مقابله با سیگنال فروشی در قرمزترین روز بورس۱۴۰۰

در اولین روز خردادماه که قیمت دلار روی ۲۲هزار و ۴۵۰ تومان ایستاد و قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون بود، شاخص کل بازار سرمایه شدیدترین افت (۲.۳۱درصد) را در سال جاری تجربه کرد و با ریزش ۲۷۵۰۰ واحدی به یک میلیون و ۱۲۸ هزار واحد تنزل یافت.   در بازار ارزهای دیجیتال هم قیمت بیت

در اولین روز خردادماه که قیمت دلار روی ۲۲هزار و ۴۵۰ تومان ایستاد و قیمت سکه زیر ۱۰ میلیون بود، شاخص کل بازار سرمایه شدیدترین افت (۲.۳۱درصد) را در سال جاری تجربه کرد و با ریزش ۲۷۵۰۰ واحدی به یک میلیون و ۱۲۸ هزار واحد تنزل یافت.

 

در بازار ارزهای دیجیتال هم قیمت بیت کوین تا ۳۷ هزار دلار افت کرد و این درحالی است که تا ۶۴ هزار دلار افزایش یافته بود؛ وضعیتی که انتخابی دشوار را بین بازارهای مختلف به دنبال داشته است.

 

در معاملات روز شنبه بورس، رقم خروج پول حقیقی از بورس به بیشترین میزان در ۷۰ روز کاری گذشته از ۱۴ بهمن سال گذشته به این سو رسید.

 

خبر مهم نخستین روز خرداد، اعلام تصمیمات جدید سازمان بورس برای جلوگیری از سیگنال‌فروشی در فضای مجازی بود. در این رابطه معاون حقوقی سازمان بورس اظهار داشته فعالان در فضای مجازی باید توجه داشته باشند که انجام عملیاتی مانند سبدگردانی و مشاوره سرمایه‌گذاری که مستلزم اخذ مجوز از سازمان است بدون هیچ تردیدی جرم است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات