تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1400 - 12:03
کد خبر : 8035

موج تازه گرانی و تایید و تکذیب‌ها

موج تازه گرانی و تایید و تکذیب‌ها

*طی شبانه‌روز اخیر اخبار مختلفی منتشر و سپس تکذیب شد که اولین آن خودکشی برادر بابک خرمدین بود. سپس رسانه‌ها از انفجار در پالایشگاه آبادان، زخمی شدن سه نفر و نگرانی از آلودگی شهر خبر دادند که این خبر تکذیب شد. گران شدن محصولات لبنی و لوازم خانگی هم اخباری بود که منتشر و در

*طی شبانه‌روز اخیر اخبار مختلفی منتشر و سپس تکذیب شد که اولین آن خودکشی برادر بابک خرمدین بود. سپس رسانه‌ها از انفجار در پالایشگاه آبادان، زخمی شدن سه نفر و نگرانی از آلودگی شهر خبر دادند که این خبر تکذیب شد. گران شدن محصولات لبنی و لوازم خانگی هم اخباری بود که منتشر و در ادامه از سوی سخنگوی انجمن صنایع فرآورده‌های لبنی و رئیس انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری تکذیب شد.

 

*گرانی خودرو، قبوض برق و تلفن و … در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشته است. حتی برخی از کاربران توئیتر خواستار استیضاح وزیر صمت شده‌اند. گفته می‌شود رزم حسینی مجوز افزایش ۱۴ درصدی خودروهای پرتیراژ  که قشر ضعیف و متوسط توان خریدش را دارند صادر کرده است.

 

*حضور برخی نامزدها در کلاب هاوس از موضوعات داغ فضای مجازی است. بعد از لاریجانی که برخی از سئوالات را بی پاسخ گذاشت فعالان مجازی عنوان می‌کنند احمدی نژاد دومین بازنده فضای کلاب هاوس بوده است. در همین حال لاریجانی توئیت‌های مکرری را منتشر می‌کند از جمله «شنیده‌ام عده‌ای به دنبال حذف پخش زنده مناظرات هستند؛ امیدوارم این خبر نادرست باشد.» لاریجانی همچنین به شبکه المیادین گفته است: اگر کاخ سفید درست انتخاب کند، امکان همکاری تهران-واشنگتن وجود دارد

 

*تبلیغات ستادهای برخی نامزدها نیز مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته و در این میان ماسک‌هایی با نام «سید ابراهیم رئیسی» توزیع شده است. البته معلوم نیست که این ماسک‌ها از سوی ستاد وی توزیع شده یا مردم به طور خودجوش اقدام به این کار کرده‌اند. همچنین کانال تلگرامی «برای مردم» تصویری از نشان رسمی ستاد انتخاباتی رئیسی منتشر کرده است.

 

*در خصوص خاموشی‌های اخیر و اعلام جدول قطعی برق نظرهای مختلفی مطرح شده و بسیاری استخراج ارز دیجیتال را عامل این خاموشی‌ها عنوان می کنند. همچنین هشدار درباره قطع برق اکسیژن‌سازهای بیماران کرونایی و تبعات قطع برق فدراسیون شطرنج از دیگر موضوعات مرتبط با خاموشی‌ها است.

 

*افشاگری لیدی گاگا خواننده زن آمریکایی مبنی بر تجاوز یک تهیه کننده به وی در برنامه اپرا وینفری مجری معروف این کشور در فضای مجازی جهان بازتاب ویژه‌ای پیدا کرده است. دوگانه تجاوز یا شهرت به موضوع بحث بسیاری از مردم تبدیل شده است.

 

*به گزارش ایران مامن، راهیابی ناهید کیانی تکواندوکار ایرانی به المپیک، قهرمانی اتلتیکو مادرید در لیگ فوتبال اسپانیا، تلاش رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای رد صلاحیت اسحاق جهانگیری، احتمال ممنوعیت سفر در تعطیلات ١۴ و ١۵ خرداد، اعلام بیکاری نیمی از وانت‌ داران و پیک‌ موتوری‌‌ها بر اثر کرونا، ماجرای نصب بنر ممنوعیت استفاده از ساز در بهشت زهرا، هشدار رئیس اتاق بازرگانی اراک درباره کمبود مجدد گوشت مرغ در کشور، اعلام تورم سالانه ۴۱ درصدی در اردیبهشت ۱۴۰۰، دستگیری گرداننده یک کانال تلگرامی به اتهام تشویق به همجنسگرایی و افساد فی‌الارض از دیگر موضوعات مهم شبانه روز گذشته بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات