تاریخ انتشار : سه شنبه 4 خرداد 1400 - 11:41
کد خبر : 8070

اسامی تایید صلاحیت‌شده‌ها روی هوا

اسامی تایید صلاحیت‌شده‌ها روی هوا

*سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده اسامی تایید صلاحیت شدگان را به وزارت کشور فرستاده و مشاور وزیر کشور اظهار بی‌اطلاعی کرده است. در این میان، فارس اسامی هفت نفر را منتشر کرده و از رد صلاحیت احمدی نژاد، لاریجانی و جهانگیری خبر داده است تا شایعات در این باره به اوج خود برسد. برخی حتی

*سخنگوی شورای نگهبان اعلام کرده اسامی تایید صلاحیت شدگان را به وزارت کشور فرستاده و مشاور وزیر کشور اظهار بی‌اطلاعی کرده است. در این میان، فارس اسامی هفت نفر را منتشر کرده و از رد صلاحیت احمدی نژاد، لاریجانی و جهانگیری خبر داده است تا شایعات در این باره به اوج خود برسد. برخی حتی مدعی شده اند سیدابراهیم رئیسی در حال رایزنی برای تایید صلاحیت لاریجانی است.

 

*در شبانه روز اخیر برخی از نامزدها از جمله محمد عباسی، حسین دهقان و رستم قاسمی به نفع کاندیدای انقلابی انصراف خود از رقابت را اعلام کردند. همچنین مجادله لاریجانی و جلیلی بر سر موضوع تهاتر با پوست بز در فضای مجازی پربازتاب شد.

 

 

*خاموشی‌های مکرر بلای جان بسیاری از مشاغل شده است و بیش از همه بی برنامگی قطع برق باعث نارضایتی است. همزمان برخی رسانه‌ها از قطع ۱۸ ساعته برق در برخی نقاط عراق خبر داده اند.

 

*توئیت پینگ پونگی وزرای خارجه ایران و آمریکا در فضای مجازی بازتاب خاصی داشته است. محمدجواد ظریف روز دوشنبه در واکنش به سخنان همتای آمریکایی خطاب به وی در صفحه توئیترش نوشت: «لغو تحریم های ترامپ یک الزام حقوقی و اخلاقی است نه یک اهرم مذاکراتی.»

 

*تحلیل فضای بازار خودرو نشان می‌دهد تکانه‌های اقتصادی و تورم در این بازار رکودزده تاثیر چندانی نداشته است. با وجود افزایش حدود ۱۰ درصدی قیمت کارخانه‌ای تولیدات دو خودروساز بزرگ کشور از روز شنبه، بررسی‌ها از بازار خودروی پایتخت حاکی است این افزایش تاثیری بر قیمت‌ها در بازار نداشته است.

 

*تبعات دستکاری در ستون‌های بودجه ادامه دارد. نماینده خرم آباد خطاب به هیات رئیسه مجلس گفته به چه حقی در بودجه دست بردید؟ جواب افکار عمومی را بدهید. همچنین روزنامه اعتماد از شکایت سه نماینده از ۷ روزنامه نگار از جمله محمد قوچانی و هادی حیدری خبر داد.

 

*رئیس پلیس راهور از ماموران تحت امر خود خواسته «هوای مردم را داشته باشید.» سردار هادیان‎فر خطاب به ماموران راهنمایی و رانندگی گفت: همکاران شرایط مردم را درک کنند و اگر راننده‎ای تخلف خود را پذیرفت، فقط تذکر بدهند و جریمه‎اش نکنند.

 

*به گفته علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران از ۱۳ میلیون مرد و زن مجرد ایرانی ۲.۵ میلیون نفر آنان از سن ازدواج عبور کردند.

 

*به گزارش ایران مامن، تمدید توافق ایران و آژانس، برکناری مشاور وزیر بهداشت و بگو و مگوی آنان از طریق نامه‌نگاری، اقدام زوج هندی برای ازدواج در هواپیما با ۱۶۰ مهمان اختصاصی جهت دور زدن محدودیت‌های کرونایی، مسخره کردن دوربین آیفون ۱۲ پرو مکس در تبلیغات جدید سامسونگ، توئیت‌های تاثیرگذار ایلان ماسک مدیرعامل شرکت تسلا بر بازار ارزهای دیجیتال از دیگر رویدادهای مورد توجه مجازی ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات