تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 خرداد 1400 - 14:13
کد خبر : 8097

نوبت واکسن آموزش و پرورشی‌ها

نوبت واکسن آموزش و پرورشی‌ها

در شرایطی که برخی از خانواده‌ها منتظرند تا ببینند سرنوشت ممنوعیت سفر در روزهای میانی خردادماه (دوازدهم تا هفدهم) در ستاد ملی مقابله با کرونا به کجا خواهد کشید، مسئولان وزارت بهداشت برنامه و اولویت‌های جدید واکسیناسیون را اعلام می‌کنند.   سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به واکسیناسیون معلمان در مردادماه  در مورد واکسیناسیون دانش

در شرایطی که برخی از خانواده‌ها منتظرند تا ببینند سرنوشت ممنوعیت سفر در روزهای میانی خردادماه (دوازدهم تا هفدهم) در ستاد ملی مقابله با کرونا به کجا خواهد کشید، مسئولان وزارت بهداشت برنامه و اولویت‌های جدید واکسیناسیون را اعلام می‌کنند.

 

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به واکسیناسیون معلمان در مردادماه  در مورد واکسیناسیون دانش آموزان اظهار داشته در حال حاضر واکسن تایید شده برای سن کمتر از ۱۸ سال در کشور نداریم. همچنین زمان واکسیناسیون دانشجویان نیز به میزان واکسن‌هایی بستگی دارد که در دسترس قرار گیرد.

 

یافته‌های جدید در مورد کرونا هم مورد توجه رسانه‌ها است. از جمله بر اساس نتایج یک تحقیق علمی جدید در دانشکده پزشکی دانشگاه واشنگتن که در مجله علمی نیچر انتشار یافته ادعا شده افرادی که به صورت خفیف و یا بدون علامت به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند آنتی بادی موجود در بدن آنها می‌تواند تا پایان عمرشان از آنها در برابر کرونا محافظت کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات