تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 14:26
کد خبر : 8159

از خروس جنگی انتخاباتی تا جولان پسر چینی میان دختران ایرانی

از خروس جنگی انتخاباتی تا جولان پسر چینی میان دختران ایرانی

*حجت الاسلام کاظم صدیقی اظهار داشته انتخابات جای حزب و حزب بازی نیست بلکه باید مانند عبادت به آن نگریست. فیض الله عرب سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ پرسیده پس جای حزب و حزب بازی کجا است؟ علیرضا پناهیان هم گفته شور انتخاباتی مربوط به کشورهای عقب افتاده مانند آمریکا است. به گفته واعظ

*حجت الاسلام کاظم صدیقی اظهار داشته انتخابات جای حزب و حزب بازی نیست بلکه باید مانند عبادت به آن نگریست. فیض الله عرب سرخی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در پاسخ پرسیده پس جای حزب و حزب بازی کجا است؟ علیرضا پناهیان هم گفته شور انتخاباتی مربوط به کشورهای عقب افتاده مانند آمریکا است. به گفته واعظ سرشناس تهران انتخابات امسال خروس جنگی ندارد.

 

*در میانه کش‌وقوس‌های شدید درباره مشارکت مردم در انتخابات، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی اظهار داشته با تحریم و تحریک‌کنندگان علیه مشارکت مردم برخورد می‌کنیم.

 

*با آغاز تبلیغات تلویزیونی انتظار می‌رود تنور انتخابات گرم‌‌تر شود. اخیرا اظهارات قاضی زاده هاشمی که گفته دولت‌های بعد از انقلاب سکولار بودند بازتاب زیادی داشته است. سعید جلیلی هم گفته ۸سال‌ نقش دولت سایه را بازی کردیم.

 

*در خصوص کاندیداتوری مهرعلیزاده برای جریان اصلاحات، اخبار ضد و نقیضی در فضای مجازی منتشر شد و در نهایت جبهه اصلاحات گفت از او حمایت نمی‌کند. برخی ازاصلاح‌طلبان همچون پزشکیان نیز با انتشار توئیتی اعلام کرده اند از کسی حمایت نمی‌کنند.

 

*ویدئویی در فضای مجازی انتشار یافته که یکی از تولیدکنندگان خطاب به وزیر صمت که به آذربایجان غربی سفر کرده می‌گوید: دیرآمدی. آقای روحانی به ما ریشخند زد. منتظریم رئیسی مشکلات ما را حل کند.

 

*اقدام یک تبعه چینی که اقدام به انتشار تصاویر مشترک با ۵۰ زن و دختر ایرانی در شبکه‌های اجتماعی کرده بود، بعد از پلیس پای سفارت چین در تهران را هم به این ماجرا باز کرد و سفیر چین خواستار احترام شهروندان چینی به آداب و رسوم ایران شد.

 

*اخیرا ویدئویی از غلامعلی حداد عادل منتشر شده که می‌گوید در آغاز انقلاب از هر ۱۰۰ نوزاد که متولد می‌شد ۱۵۰ نفر می‌مرد.

 

*فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان درباره انتشار ویدئویی که شبانه‌روز گذشته وایرال شده اظهار داشته است: مرد میان‌سالی که اقدام به دستگیری خانم جوان در برازجان کرده شاکی خصوصی وی بوده که پس از صدور حکم سیار قضایی به سبب عدم آگاهی از قوانین شخصاً و بدون هماهنگی اقدام به دستگیری این خانم کرده است. این مرد به سبب رفتار نامناسب و خلاف شرع توسط پلیس دستگیر شده است.

 

*سناتورهای آمریکایی از طرحی برای حفظ تحریم‌ها علیه ایران رونمایی کردند. «جیمز لنکفور»، سناتور جمهوری‌خواهی که این طرح را معرفی کرده با تکرار ادعاهای اثبات‌نشده علیه ایران گفت: «ایران، به عنوان بزرگترین حامی مالی تروریسم کماکان برای آمریکا و متحدمان اسرائیل تهدید محسوب می‌شود.»

 

*بنابر اعلام رسانه‌ها آمریکا در ماه اکتبر سال ۲۰۲۰ حدود ۳۶ هزار بشکه نفت خام در روز و در ماه مارچ سال کنونی ۳۳ هزار بشکه در روز از ایران نفت خام وارد کرده است. داده‌های سازمان اطلاعات انرژی نشان می‌دهد واردات نفت آمریکا از ایران در میان انتقال قدرت از ترامپ به بایدن و در دو ماه اول فعالیت دولت بایدن انجام شده است.

 

*علی لاریجانی بعد از اینکه نتوانست در رقابت‌های ریاست جمهوری شرکت کند تصویری از کوهپیمایی خود را در کوهپایه‌های دماوند منتشر کرد. جهانگیری نیز تصویری از دیدار با مادرش را منتشر کرد. کاربران فضای مجازی به تصویر خانه مادر جهانگیری واکنش نشان داده اند و آنرا لوکس خوانده‌اند.

 

*به گزارش ایران مامن، انتشار دوباره هشتگ روحانی مچکریم در توئیتر، علاقه نیسان موتورز ژاپن به اسامی ایرانی برای تولیداتش، ادعای درگیری رئیس سابق شورای شهر سبزوار با عنابستانی نماینده جنجالی این شهر، کشف ۲۰۰ خزنده خطرناک از بار یک مسافر در فرودگاه امام از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات