تاریخ انتشار : یکشنبه 9 خرداد 1400 - 12:19
کد خبر : 8179

از مسابقات رزمی پنهانی زنان تا آوازخوانی برای صندلی‌های خالی

از مسابقات رزمی پنهانی زنان تا آوازخوانی برای صندلی‌های خالی

*عبدالناصر همتی در آستانه برکناری از ریاست بانک مرکزی است. وی که در اپلیکیشن کلاب هاوس صحبت می‌کرد با اشاره به ضرورت اقداماتی مانند تصویب FATF اظهار داشت روحانی معتقد است حضور من در صحنه انتخابات تا آخر می‌تواند روی نظام پولی و بانکی کشور تاثیرگذار باشد. همتی همچنین گفته می‌آید تا روحانی آخرین رئیس

*عبدالناصر همتی در آستانه برکناری از ریاست بانک مرکزی است. وی که در اپلیکیشن کلاب هاوس صحبت می‌کرد با اشاره به ضرورت اقداماتی مانند تصویب FATF اظهار داشت روحانی معتقد است حضور من در صحنه انتخابات تا آخر می‌تواند روی نظام پولی و بانکی کشور تاثیرگذار باشد. همتی همچنین گفته می‌آید تا روحانی آخرین رئیس جمهور نباشد.

 

*اظهارات و وعده‌های نامزدها همچنان مورد توجه مجازی‌ها است. از اعتراض زاکانی به شایعه دوهمسری‌اش تا وعده محسن رضایی که به زنان خانه‌دار حقوق می‌دهد و دو تن از اعضای کابینه‌اش زن خواهند بود. جلیلی هم دیروز با اشاره به پرایدسواری و خانه ۱۲۵ متری مدعی شد طرحی دارد که ۷میلیون مرزنشین را صادرکننده می‌کند.

 

*ابراهیم رئیسی به تخصیص ارز یارانه‌ای به افراد خاص و سوء استفاده آنان از دلار ۴۲۰۰ تومانی پرداخت. در همین خصوص، خبر آغاز به کار ستاد اصلاح‌طلبان حامی رئیسی در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشته است. جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای عنوان کرده قصد حمایت از کسی را ندارد.

 

*انتقاد مهرعلیزاده از رئیسی بخاطر بازدید از بیمارستان میلاد واکنش‌های بسیاری را در پی داشت. از این میان علیرضا وهاب زاده مشاور وزیر بهداشت با انتقاد از مهرعلیزاده در توئیتی نوشت: با سیاسی‌کاری، فرصت یک خداقوت و درددل کادر درمان را ضایع نکنید.

 

*اظهارات حیدر مصلحی وزیر پیشین اطلاعات درباره احمدی‌نژاد و مطالباتش از وزارت در حد رهبری و نیز نحوه ارتباط این نهاد با سردار سلیمانی در شبکه‌های اجتماعی پربازتاب شد.

 

*برگزاری آنلاین کنسرت شهرام ناظری استاد آواز ایران برای وی بسیار غریب بوده و عنوان داشته اجرا برای صندلی‌های خالی برای او سخت بوده است.

 

*برخی کانال‌ها در فضای مجازی خبر ابتلای محمدعلی نجفی شهردار اسبق تهران را به کرونا در زندان منتشر کردند که البته در ادامه تکذیب شد.

 

*«عاطفه احمدی» عضو تیم ملی اسکی زنان درباره سفر خروج از کشور اظهار داشته «گفتند ضمانت ۲ میلیاردی بدهید که پناهنده نمی شوید»

 

*انتشار تصاویری از مسابقات رزمی داخل رینگ دختران به صورت پنهانی در باغی در اطراف شهریار نیز بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشته است.

 

*تصاویری از مراسم افتتاح اولین باغ فرهنگ کمیسیون ملی یونسکو در پارک ملی ایران کوچک در کرج منتشر شده است که در آن زنان با لباس محلی به رقص و پایکوبی می پردازند.

 

*معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در اظهار نظری عجیب گفته است: جوانان درگیر نوعی راحت‌طلبی شدند که حتی اگر بخشی از موانع اقتصادی ازدواج هم رفع بشود باز هم تمایلی به ازدواج ندارند!

 

*به گزارش ایران مامن، قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان اروپا، انتشار تصاویر استفاده ابزاری از یک زن برای تبلیغات مغازه فست‌فود فروشی، انتخاب مرتضی حیدری بعنوان مجری مناظرات تلویزیونی، هشدار درباره قحطی شیر خشک در بازار، طلاق رضا ضراب تاجر ایرانی‌تبار از ابرو گوندش خواننده ترک، اقدام بهنوش بختیاری به تکذیب کتک‌خوردن در میبد یزد، ماجرای مرگ شکسپیر بر اثر واکسن کرونا، اظهارات معاون وزیر بهداشت درباره ساخت واکسن آنفلوآنزا در داخل و … از دیگر موضوعات مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات