تاریخ انتشار : سه شنبه 11 خرداد 1400 - 21:51
کد خبر : 8234

همه زرشک‌ها برای قاضی‌زاده هاشمی

همه زرشک‌ها برای قاضی‌زاده هاشمی

آخرین فیلم تبلیغاتی که باعث شد خیلی‌ها درباره آن اظهارنظر کنند، کلیپ انتخاباتی-خانوادگی قاضی زاده هاشمی است.   از فضای کلیشه‌ای یادآور فیلم انتخاباتی معروف مرحوم هاشمی رفسنجانی که بگذریم، به دیالوگ‌های غیرحرفه‌ای می رسیم که بیشتر از اینکه اعتماد مردم را تحریک کند آنها را با یک فضای سرد و تصنعی مواجه می‌سازد.  

آخرین فیلم تبلیغاتی که باعث شد خیلی‌ها درباره آن اظهارنظر کنند، کلیپ انتخاباتی-خانوادگی قاضی زاده هاشمی است.

 

از فضای کلیشه‌ای یادآور فیلم انتخاباتی معروف مرحوم هاشمی رفسنجانی که بگذریم، به دیالوگ‌های غیرحرفه‌ای می رسیم که بیشتر از اینکه اعتماد مردم را تحریک کند آنها را با یک فضای سرد و تصنعی مواجه می‌سازد.

 

 

از یک جراح گوش، حلق، بینی ۵۰ ساله که بالاترین سمت سیاسی‌اش یک سال نایب رئیسی مجلس بوده و خانواده او توقع بازی حرفه‌ای نمی رود اما از فردی که به سراغ این سوژه برای مهمترین فیلم زندگی‌اش می‌رود بعید است چنین کاری را تحویل جامعه دهد.

 

این فیلم تصنعی تا جایی پیش می‌رود که تکاندن سفره در فضای هال خانه از دیده تیزبین مخاطبان دور نمی‌ماند. حامیان قاضی‌زاده می‌گویند او سفره را روی روفرشی تکانده است اما اغلب مخاطبان برداشتی جز نمی‌توانند داشته باشند که آقای کاندیدا با کار خانه آشنایی ندارد و بیشتر ادای آن را در می آورد.

 

 

نقش اصلی فیلم معلوم نیست با این دیالوگ پد-دختری که در آن دختر علت مشکلات کشور را می‌پرسد و پدر می‌گوید باید ساختار اداره دولت تغییر کند و سپس دختر مطرح می‌کند «پس به دوستانم می‌گم بابام می آد که ساختار دولت را تغییر بده»، چگونه می‌خواهد مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

 

پس از این کلیپ تبلیغاتی بسیاری دنبال سازنده آن گشتند که در نهایت معلوم شد تیمی با حضور محمدعلی باشه آهنگر چنین محصولی را تحویل قاضی‌زاده داده است؛ فیلمی که نشان داد قاضی‌زاده خوب می‌داند سیاستمدار خصوصا در ایام انتخابات باید خوب فیلم بازی کند اما هنوز به این جمع‌بندی نرسیده در کاری که توانایی در آن ندارد وارد نشود.

 

✍🏼امیر حمزه نژاد روزنامه‌نگار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات