تاریخ انتشار : جمعه 14 خرداد 1400 - 14:22
کد خبر : 8280

مبتلایان کرونا می‌توانند واکسن بزنند؟

مبتلایان کرونا می‌توانند واکسن بزنند؟

ویرال شدن تصاویر و ویدئوهای چسبیدن اشیاء فلزی به بدن کسانی که گفته‌اند واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، باعث شد تا شایعات طی روزهای اخیر درباره واکسن به اوج خود برسد. در مقابل، متخصصان آلمانی هم وارد ماجرا شده و اعلام داشتند خاصیت مغناطیسی واکسن ادعایی کاملا بی‌اساس است.   علاوه بر این، پرسش‌های فراوان درباره

ویرال شدن تصاویر و ویدئوهای چسبیدن اشیاء فلزی به بدن کسانی که گفته‌اند واکسن کرونا دریافت کرده‌اند، باعث شد تا شایعات طی روزهای اخیر درباره واکسن به اوج خود برسد. در مقابل، متخصصان آلمانی هم وارد ماجرا شده و اعلام داشتند خاصیت مغناطیسی واکسن ادعایی کاملا بی‌اساس است.

 

علاوه بر این، پرسش‌های فراوان درباره اینکه آیا مبتلایان به کووید۱۹ شرایط تزریق واکسن را دارند یا نه، اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو را به همراه داشت.

 

بر این اساس، در صورتی که بیمار تحت درمان پلاسماتراپی قرار نگرفته باشد، تب دار نباشد و علائم بیماری بهبود یافته باشد و معیارهای لازم برای خروج از قرنطینه را داشته باشد، تزریق واکسن ممنوعیت ندارد.

 

در صورت مواجهه با فرد مبتلا به بیماری کووید-۱۹ و مثبت بودن تست PCR نباید واکسن تزریق شود. افراد دارای عفونت فعال، تا زمان بهبودی کامل و اتمام دوران قرنطینه مجاز به تزریق واکسن نیستند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات