تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 14:16
کد خبر : 8315

گره کرونا با فوتبال و سیاست

گره کرونا با فوتبال و سیاست

بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی، شهرستان‌های گناباد (خراسان رضوی)، امیدیه و هندیجان (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، پاوه (کرمانشاه)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) قرمز اعلام شد.   در شبانه روز گذشته همچنین مساله کرونا بیش از همه حوزه ها با ورزش و سیاست گره خورد.

بر اساس آخرین وضعیت رنگ‌بندی، شهرستان‌های گناباد (خراسان رضوی)، امیدیه و هندیجان (خوزستان)، ایرانشهر، چابهار و نیک‌شهر (سیستان و بلوچستان)، پاوه (کرمانشاه)، بستک، بندرلنگه، بندرعباس، پارسیان، جاسک، حاجی‌آباد، رودان، قشم و میناب (هرمزگان) قرمز اعلام شد.

 

در شبانه روز گذشته همچنین مساله کرونا بیش از همه حوزه ها با ورزش و سیاست گره خورد.

 

در روزی که صداوسیما و نامزدهای ریاست‌جمهوری به کلی تبعات ویرانگر کرونا در کسب‌وکار و معیشت مردم را در مناظرات فراموش کردند، ستاد مقابله با کرونا در ورزش درخواست ورود ۲۰درصدی تماشاگران به ورزشگاه‌ها در فصل آتی لیگ فوتبال برتر را به ستاد ملی کرونا ارائه داد.

 

همچنین ماجرای تست کرونای اعضای تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های رقیب در مسابقات حساس بحرین مورد توجه بسیاری قرار گرفت.

 

از تازه‌ترین هشدارهایی که درباره کرونا طی روزهای اخیر در رسانه‌ها می‌چرخد احتمال درگیری اعضایی مانند ریه و قلب مدت‌ها پس از بهبودی است که پیشروی آن از نگاه متخصصان می‌تواند مشکلاتی جدی را برای افراد رهاشده از کرونا به بار آورد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات