تاریخ انتشار : یکشنبه 16 خرداد 1400 - 16:45
کد خبر : 8319

آژیر گرانی شدید لوازم خانگی در هیاهوی انتخابات

آژیر گرانی شدید لوازم خانگی در هیاهوی انتخابات

*بعد از مناظره اول هفت نامزد، بعضی رسانه‌ها اقدام به نظرسنجی کردند. عصر ایران مدعی شد نظرسنجی این رسانه با هجوم هواداران نامزدهای انقلابی به خصوص سیدابراهیم رئیسی برای پایین کشیدن همتی رشدی چند برابر یافته است.   *بعد از زیرسوال رفتن تحصیلات رئیسی از سوی مهرعلیزاده، تصویر مدرک تحصیلی رئیسی در شبکه‌های مجازی انتشار

*بعد از مناظره اول هفت نامزد، بعضی رسانه‌ها اقدام به نظرسنجی کردند. عصر ایران مدعی شد نظرسنجی این رسانه با هجوم هواداران نامزدهای انقلابی به خصوص سیدابراهیم رئیسی برای پایین کشیدن همتی رشدی چند برابر یافته است.

 

*بعد از زیرسوال رفتن تحصیلات رئیسی از سوی مهرعلیزاده، تصویر مدرک تحصیلی رئیسی در شبکه‌های مجازی انتشار یافت. افرادی چون پسر صادق آهنگران هم مدعی شدند شاهد تحصیل رئیسی و دفاع او از پایان‌نامه کارشناسی ارشد بوده‌اند. در مقابل، این سوال را مطرح شده که با وجود ممنوعیت تحصیل حین اشتغال، چطور قاضی‌القضات دکترا گرفته است.

*در حالی که همتی بعد از مناظره در توئیتی عامل مشکلات را کرونا و تحریم‌ها عنوان کرده، زاکانی در توئیتی خطاب به همتی نوشته است: طبق گزارش رسمی وزارت اقتصاد، سال ۹۹، بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از بورس تامین مالی کردید و از جیب ملت بیرون کشیدید!

 

*گفته می شود افزایش قیمت لوازم خانگی تا ۲۵ درصد از سوی وزارت صمت تصویب شده است که  بعد از انتخابات اعلام و اجرایی می شود.

 

*رئیس اتاق بازرگانی ایران و کره جنوبی عنوان کرده قرار است تا ۴ الی ۵ ماه آینده مبادلات این دو کشور دوباره برقرار شود و به جای پول‌های بلوکه شده کشورمان، کره‌ای‌ها تجهیزات فنی به ایران بدهند.

 

*یک عضو اتاق بازرگانی با انتقاد از صادرات برق به کشورعراق عنوان کرد با قطعی برق در کشورمان خسارت زیادی به صنایع وارد شده است. این در حالی است ترکمنستان در زمستان، صادرات خود به ایران را قطع می‌کند.

 

*حسن موسوی چلک رییس انجمن مددکاران اجتماعی اظهار داشته بیش از ۸۰ درصد کودکان گار با خانواده‌های خود ارتباط دارند و برای امرار معاش خانواده‌هایشان در خیابان کار می‌کنند.

 

*ترامپ پس لغو عضویتش در فیسبوک دوباره فعال شده است. وی با انتشار ویدئویی سیاست خارجی دولت جو بایدن را «شرم‌آور» خواند و مدعی شد آمریکا تحریم های ایران را برداشته است! وی همچنین وعده بازگشت داده است.

 

*دزدی از خانه آزیتا ترکاشوند، بازیگر در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشته است. دزدان علاوه بر اینکه به راحتی خانه وی را مورد سرقت قرار دادند، گاوصندوق این سلبریتی را از پنجره به بیرون پرت کرده اند.

 

*اندونزی، بزرگترین کشور جهان با اکثریت جمعیت مسلمان اعلام کرد که برای دومین سال پیاپی به سبب شیوع ویروس کرونا، هیچ زائری را برای حضور مراسم حج به عربستان اعزام نمی کند.

 

*شنیده شده واکسیناسیون کرونا در کشور متوقف شده است. گفته می‌شود با مراجعه به مراکز بهداشت شهر تهران، با اطلاعیه‌هایی مواجه می شویم که به شهروندان خبر داده واکسنی در کار نیست. گویا وضعیت در شهرهای دیگر هم چنین است.

 

*فیلم «کولبرف» به کارگردانی میلاد منصوری در اولین حضور بین‌المللی خود، دو جایزه بهترین بازیگر مرد برای زنده‌یاد علی‌انصاریان و بهترین فیلمبرداری برای مهدی رضایی را از جشنواره وی‌آی‌زد بلغارستان دریافت کرد.

 

*برخلاف اعلام نظر صریح همایون شجریان و سهراب پورناظری مبنی بر عدم استفاده تبلیغاتی از ترانه «ایران من»، صداوسیما اقدام به پخش این ترانه در اثنای مناظرات تلویزیونی کرد. شاعر این قطعه نیز معترض پخش این ترانه از رسانه ملی شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات