تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 12:20
کد خبر : 8330

پیشنهاداتی برای رئیسی

پیشنهاداتی برای رئیسی

وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور حتی پیش از چیدمان زمین رقابت‌های انتخاباتی، سیدابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس دولت سیزدهم نشان می‌داد.   بعد از اعلام لیست نامزدهای احراز صلاحیت شده تا حدی توجه‌ها به سمت عبدالناصر همتی رفت که با شمایل متفاوت از دیگر نامزدها و خاستگاه تکنوکراتی بتواند برتری بی‌رقیب رئیسی را به

وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور حتی پیش از چیدمان زمین رقابت‌های انتخاباتی، سیدابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس دولت سیزدهم نشان می‌داد.

 

بعد از اعلام لیست نامزدهای احراز صلاحیت شده تا حدی توجه‌ها به سمت عبدالناصر همتی رفت که با شمایل متفاوت از دیگر نامزدها و خاستگاه تکنوکراتی بتواند برتری بی‌رقیب رئیسی را به چالش و انتخابات را به دور دوم بکشد.

 

نحوه عملکرد رئیس کل سابق بانک مرکزی طی روزهای اخیر به خصوص در مناظره اول به شکلی بود که احتمال رئیس‌جمهور نشدن رئیسی کمرنگ‌تر از همیشه به نظر می‌رسد.

 

هر چند به خاطر وضعیت کرونا دیگر از غلغله جمعیت و اوضاع‌واحوال سال‌های قبل خبری نیست و بخش مهمی از هیاهوی انتخاباتی به کانال‌های تلگرامی و توئیتر و اینستا کشیده شده اما مشخصا، ستادهای انتخاباتی رئیسی با عناوین ستادهای مردمی فعالیتی چشمگیرتر نسبت به بقیه دارند.

به گزارش ایران مامن، شنیده می‌شود در برخی نقاط کشور شماری با سابقه محکومیت‌های قضایی و انفصال از خدمات دولتی هم اقدام به برپایی ستاد برای رئیس قوه قضاییه کرده و چشم به فردای انتخابات ۲۸ خرداد دوخته‌اند.

 

اهمیت حضور در این ستادها به شکلی است که مسئولیت کمیته مجازی ستاد رئیسی هم این روزها به یکی از بحث‌های پرچالش تبدیل شده تا سهم‌خواهی‌ها برای فردای پیروزی انتخاباتی هر روز شکل جدی‌تری بگیرد.

 

در این فضا صدور فرمان برخورد با ستادداری‌های افسارگسیخته تدبیری است که می‌تواند از اکنون به کنترل اوضاع پساانتخاباتی کمک کند.

 

در شرایطی که عملا قاضی‌القضات نیازی به هزینه‌کردهای غیرشفاف سطح کشور در ستادهای تحت عنوان مردمی ندارد، اقدامی مثل اعلام شماره حساب مشخص برای کسانی که قصد دارند فی‌سبیل‌الله برای نامزد محبوبشان هزینه کنند ابتکاری محسوب می‌شود که عایدات آن به صورت شفاف می‌تواند صرف امور بهزیستی، ستاد امور دیه و کمک به زندانیان، بنیاد امور بیماری‌های خاص و … شود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات