تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 19:15
کد خبر : 8337

هشدار قطعی آب در روزهای افسارگسیختگی قیمت کولر

هشدار قطعی آب در روزهای افسارگسیختگی قیمت کولر

*علی اکبر محتشمی پور از جمله شخصیت‌های شاخص جریان چپ سیاسی و پیشگامان تشکیل جبهه مقاومت در سوریه و لبنان بر اثر کرونا درگذشت که تسلیت رهبر انقلاب را به دنبال داشت. از نکات جالب توجه انعکاس خبر درگذشت وی در وب سایت روزنامه اسراییلی «جروزالم پست» بود که بر نقش مرحوم محتشمی پور بر

*علی اکبر محتشمی پور از جمله شخصیت‌های شاخص جریان چپ سیاسی و پیشگامان تشکیل جبهه مقاومت در سوریه و لبنان بر اثر کرونا درگذشت که تسلیت رهبر انقلاب را به دنبال داشت. از نکات جالب توجه انعکاس خبر درگذشت وی در وب سایت روزنامه اسراییلی «جروزالم پست» بود که بر نقش مرحوم محتشمی پور بر تشکیل حزب الله لبنان تاکید داشت.

 

*انتشار ویدئوی شهروند متخلف و خشمگینی که در برخورد با پلیس راهور می‌گوید قاضی است، پربازدید شد. او می‌گوید: قبل از انقلاب می گفتند خدا، شاه و میهن و امروز می‌گویند خدا، قاضی، قاضی. مرکز رسانه قوه قضاییه در واکنش اعلام کرد: فرد موجود در فیلم با هویت مشخص سمت قضایی نداشته و از پرسنل دستگاه قضایی نیز نمی‌باشد. برخی انتشار این کلیپ را تبلیغاتی و در جهت تخریب رئیسی دانستند.

 

*به دنبال مناظره‌طلبی زاکانی، جلیلی از همتی که عنوان می‌کند در مناظره اقتصادی، پنج نامزد اصولگرا همه نفر علیه او بودند درخواست مناظره عادلانه اقتصادی کرده است. همتی اما گفته فقط با رئیسی مناظره می‌کند.

 

*رئیس پلیس تهران اعلام کرد قرار مجرمیت برای نماینده‌ای که به صورت یک سرباز وظیفه سیلی زد صادر شده و علی اصغر نابستانی طبق کیفرخواست در سه مورد مجرم شناخته شده است.

 

*راهنمایی و رانندگی بعد از اعلام افزایش میزان جرایم رانندگی، اخبار منتشر شده در این باره را رد کرد.

 

*برخی رسانه‌ها از جمله «انتخاب» به نقل از رضا تقی پور نماینده تهران که این روزها حرف و حدیث‌های فراوانی درباره حضورش در ستاد رئیسی مطرح است خبر دادند مجلس به دنبال مسدود کردن پیام رسان‌های خارجی است. در مقابل، رسانه‌های اصولگرا با رد وجود چنین طرحی در مجلس رقبا را به «دیاثت رسانه‌ای» متهم کردند.

 

*«آوی هار ایون» مغز متفکر موشکی و فضایی اسرائیل بر اثر جراحات وارده در زمان درگیری‌های اخیر اراضی اشغالی کشته شد. این دانشمند اسرائیلی در یک هتل هدف قرار گرفت. برخی از منابع خبری کشته شدن وی را انتقام ترور شهید فخری زاده عنوان کردند.

*مینو محرز، متخصص بیماری‌های عفونی و عضو ستاد مقابله با بیماری کرونا عنوان کرده است: حالت آهنربایی در فرد واکسینه شده، جوک خنده داری است که از سوی ضد واکسن‌ها منتشر شده است.

 

*مدیرکل آب و فاضلاب استان تهران گفته است« تهرانی‌ها اگر‌ صرفه‌جویی نکنند در تابستان با قطعی آب مواجه خواهند شد.»

 

*به نوشته رسانه‌ها ارزان‌ترین کولر آبی موجود در بازار درحال حاضر یک و نیم میلیون و ارزان‌ترین کولر گازی دیواری ۹میلیون تومان است. نگاهی به قیمت انواع کولرهای موجود در بازار نشان می‌دهد تمامی برندها بدون استثنا بین ۳۰ تا ۶۰درصد گران‌تر شده‌اند.

 

*به گزارش ایران مامن، اعلام «فیسبوک» در زمینه لغو مصونیت فعالیت سیاستمداران و برخورد با پیام‌های نفرت‌افکنانه آنان، اجبار دانشجویان دانشگاه آزاد به نصب پیام‌رسان «آی گپ» ، ادامه آتش‌سوزی‌ها این بار در پالایشگاه آبادان و کارخانه فولاد زرند، ۵ دقیقه وقت اضافی صداوسیما به رئیسی برای پاسخ‌گویی به اظهارات همتی و مهرعلیزاده از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات