تاریخ انتشار : دوشنبه 17 خرداد 1400 - 20:53
کد خبر : 8342

گشایش صعودی بورس بعد از مناظرات اقتصادی

گشایش صعودی بورس بعد از مناظرات اقتصادی

شاخص کل بازار سرمایه بعد از چهار روز تعطیلی رشدی هشت‌هزار و ۵۰۰ واحدی پیدا کرد و به یک میلیون و ۱۵۷هزار واحد رسید.   قیمت سهام تمام نمادهای خودرویی بورس روز دوشنبه ۱۷ خرداد افزایش یافت و نمادهای بزرگ این گروه مانند خودرو، خساپا، خبهمن و خگستر سبزپوش شدند. در مقابل، نماد انرژی ۳

شاخص کل بازار سرمایه بعد از چهار روز تعطیلی رشدی هشت‌هزار و ۵۰۰ واحدی پیدا کرد و به یک میلیون و ۱۵۷هزار واحد رسید.

 

قیمت سهام تمام نمادهای خودرویی بورس روز دوشنبه ۱۷ خرداد افزایش یافت و نمادهای بزرگ این گروه مانند خودرو، خساپا، خبهمن و خگستر سبزپوش شدند. در مقابل، نماد انرژی ۳ بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشت.

 

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار درباره شرایط این روزهای بازار گفته شرکت‌هایی که محصولاتشان را در بورس کالای ایران عرضه می‌کنند، در رشد بازدهی شرکت‌ها و به دنبال آن بهبود شرایط سهام شرکت‌ها اثر مثبتی خواهد داشت.

 

گذشت دو روز از اولین مناظرات انتخاباتی باعث نشد تا کش‌وقوس‌های سیاسی مرتبط با بازار سرمایه فروش کند. در ادامه پاسخ دولتی‌ها به نامزدهایی که روی تامین مالی از بازار سرمایه مانور داده و بارها تاکید کردند دولت دست در جیب مردم کرده‌است، معاون بانک صادرات در جواب قاضی زاده هاشمی اعلام داشت این بانک نه تنها هیچ پولی از بورس خارج نکرده، بلکه ۱۸۰ هزار میلیارد ریال برای رونق بورس پرداخته است.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات