تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 14:23
کد خبر : 8350

تا اطلاع ثانوی برداشتن ماسک ممنوع!

تا اطلاع ثانوی برداشتن ماسک ممنوع!

به گفته دولتی‌ها بدقولی چین و روسیه باعث شده تا ادامه واکسیناسیون با مشکل مواجه شود. در همین زمینه سخنگوی دولت اظهار داشت به جای واکسیناسیون گروه‌های جدید، تزریق دوز دوم به افراد بالای ۷۰ سال در اولویت است.   در همین حال مسئولان بهداشتی و اعضای کمیته علمی ستاد کرونا در گفت‌وگو با رسانه‌ها

به گفته دولتی‌ها بدقولی چین و روسیه باعث شده تا ادامه واکسیناسیون با مشکل مواجه شود. در همین زمینه سخنگوی دولت اظهار داشت به جای واکسیناسیون گروه‌های جدید، تزریق دوز دوم به افراد بالای ۷۰ سال در اولویت است.

 

در همین حال مسئولان بهداشتی و اعضای کمیته علمی ستاد کرونا در گفت‌وگو با رسانه‌ها هشدار داده‌اند تزریق دوز اول واکسن ایمنی ایجاد نمی‌کند و پس از دوز دوم هم ایمنی نسبی است. بنابر این تا زمانی که ۷۰ درصد جمعیت واکسینه نشده‌اند نباید استفاده از ماسک را رها کرد.

 

علاوه بر این برخی رسانه‌ها نتایج یک پژوهش جدید را منتشر ساخته و نوشته‌اند کسانی که کرونا گرفته‌اند تا ۱۰ ماه آینده «احتمالا» کرونا نمی‌گیرند.

 

هر چند در مناطق مختلف کشور آمار رسمی مبتلایان و قربانیان رو به کاهش است و استاندار تهران هم این شیب را نزولی ملایم توصیف کرده اما اوضاع نواحی جنوبی کشور نگران‌کننده است از جمله فرماندار قشم اظهار داشته این منطقه در حادترین وضعیت کرونایی است و به مرحله بحران نزدیک می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات