تاریخ انتشار : سه شنبه 18 خرداد 1400 - 16:05
کد خبر : 8353

از نگرانی برجامی مدیرکل آژانس تا شکایت از روحانی

از نگرانی برجامی مدیرکل آژانس تا شکایت از روحانی

*بعد از اعلام صدور قرار مجرمیت برای نماینده سبزوار، وی اظهار داشت که سرباز راهور به دروغ ادعا کرده سیلی خورده است. علی اصغر عنابستانی همچنین عنوان کرده برای همه موارد اتهامی این نماینده قرار منع تعقیب صادر شده جز مورد هل دادن.   *مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تازگی گفته نگرانم

*بعد از اعلام صدور قرار مجرمیت برای نماینده سبزوار، وی اظهار داشت که سرباز راهور به دروغ ادعا کرده سیلی خورده است. علی اصغر عنابستانی همچنین عنوان کرده برای همه موارد اتهامی این نماینده قرار منع تعقیب صادر شده جز مورد هل دادن.

 

*مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به تازگی گفته نگرانم مذاکرات با ایران نتایج مورد انتظار را نداشته باشد.

 

*دیروز تصاویر و فیلم‌های زیادی از آتش‌سوزی انبار کارخانه بهنوش در جاده مخصوص کرج انتشار یافت.

 

*دادستان تهران اعلام کرده ۲۰۰ میلیارد تومان به مالباختگان سکه ثامن پرداخت می‌شود.

 

*طبق نظرسنجی تازه ایسپا، تنها ۳۰.۷ درصد از پاسخگویان از افراد بالای ۱۸ سال اعلام کرده اند مناظره اول انتخابات ریاست جمهوری را دیده‌اند.

 

*به گفته غلامحسین کرباسچی دبیرکل کارگزاران، نگاه صداوسیما به مناظره، مثل نگاهش به خندوانه و کودک شو است. محسن هاشمی هم گفته صداوسیما نقش پررنگی در فضای سرد انتخابات دارد و از آنها خواسته در روش ساخت برنامه های انتخاباتی خود تجدیدنظر کنند.

 

*محمود احمدی نژاد در کلیپ تازه خود گفته است: اگر تغییری ایجاد نشود و به مردم فرصت داده نشود، رای نخواهم داد.

 

*عبدالناصر همتی عنوان کرده با ارز ۴۲۰۰ تومانی از ابتدا مخالف بودم و آن را سرآغاز رانت می‌دانستم. به همین دلیل اسامی کسانی را که از این ارز استفاده کرده بودند به طور شفاف اعلام کردم. وی همچنین گفته وقتی برای تامین حقوق کارمندان از بانک مرکزی تنخواه می‌خواهند از کجا منابع وعده‌های انتخاباتی را تامین می‌کنند؟

 

*سیدابراهیم رئیسی از کسانی که برای او تبلیغ می کنند خواسته هزینه تبلیغات را جهت کمک به معیشت نیازمندان و فقرا صرف کنند. از سوی دیگر، دختر سردار سلیمانی حضور در ستاد رئیسی را تکذیب کرده است.

 

*شکایت مجلس از رئیس جمهور درمورد «سند ۲۰۳۰» به قوه قضائیه ارسال شد. مجلس مطرح کرده که روحانی بخش‌هایی از این سند را اجرا کرده است.  نمایندگان مجلس روحانی را ناقض اصل ۷۷ و ۱۲۵ قانون اساسی خوانده‌اند.

 

*رئیس مرکز تحقیقات ویروس شناسی دانشگاه شهید بهشتی گفته به خاطر بدقولی‌ شرکت‌های تولیدکننده واکسن از چین و روسیه، دسترسی به واکسن برای ما بسیار بسیار سخت شده است.

 

*سه گلی که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران به بحرین زدند امیدها را برای صعود کشورمان به جام جهانی زنده کرد.

 

*به گزارش ایران مامن، ابلاغ اسامی تاییدصلاحیت شدگان انتخابات شوراها، زلزله خفیف در تبریز، ادامه بحث‌ونظرها درباره طرح مجلس برای محدود کردن پیام‌رسان‌های خارجی، تایید داروی ضدآلزایمر در آمریکا، افزایش بازتاب خودکشی کودکان و نوجوانان در رسانه‌ها، پایان الزام به استفاده از نرم افزار شاد برای دانش آموزان، اعلام افزایش ۲۵درصدی قیمت شوینده‌ها و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات