تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 11:53
کد خبر : 8385

ارتباط انتخابات و مذاکرات

ارتباط انتخابات و مذاکرات

*عصبانیت رئیس‌جمهوری از مطالبی که در مناظرات تلویزیونی مطرح شد به خصوص بخشی که روحانی اظهار داشت در دولت یازدهم دوران طلایی اقتصاد رقم خورد با واکنش‌های فراوانی روبرو شد. علاوه بر روزنامه‌هایی مثل «رسالت» و «وطن امروز» که این موضوع را تیتر نخست خود قرار دادند، فرهیختگان تیتر زد «زرشک طلایی اقتصاد»   *پیروزی

*عصبانیت رئیس‌جمهوری از مطالبی که در مناظرات تلویزیونی مطرح شد به خصوص بخشی که روحانی اظهار داشت در دولت یازدهم دوران طلایی اقتصاد رقم خورد با واکنش‌های فراوانی روبرو شد. علاوه بر روزنامه‌هایی مثل «رسالت» و «وطن امروز» که این موضوع را تیتر نخست خود قرار دادند، فرهیختگان تیتر زد «زرشک طلایی اقتصاد»

 

*پیروزی سه بر صفر ملی پوشان والیبال بر آمریکا از رخدادهای مهم شبانه روز اخیر بود و تصاویر یک رالی نفسگیر که به سود ایرانی‌ها خاتمه یافت در فضای مجازی وایرال شد.

 

*سخنان دیروز سیدابراهیم رئیسی که گفته برای من بنر و پوستر چاپ نکنید و شام مختصر او در سفر تبلیغاتی خوزستان مورد توجه بسیاری قرار گرفت. در همین سفر تصاویر سیل جمعیتی که بدون فاصله‌گذاری در ورزشگاه تختی اهواز برای سخنرانی رئیسی جمع شدند به طور گسترده انتشار یافت.

 

*شبکه ایران اینترنشنال در بخش راستی آزمایی خود با اشاره به توقیف مجله صدا و پیام‌رسان سیگنال، اظهارات رئیسی را که گفته هیچ رسانه‌را را نبستیم مورد تردید قرار داد. این شبکه سعودی همچنین مدعی شد اظهارات قاضی‌القضات درباره مرخصی زندانیان در ایام کرونا غیرقابل اثبات و بخشی هم نادرست است.

 

*خبرگزاری آسوشیتدپرس مصاحبه عبدالناصر همتی را منتشر ساخته که در آن گفته در صورت رسیدن به ریاست جمهوری با بایدن دیدار می کند. در کنار آتش زدن بنرهای همتی در قم، اظهارات اخیر او درباره دعوای وزرای نفت و اقتصاد به عنوان دلیلی ریزش بورس واکنش‌های متعددی به دنبال داشت. رئیس دفتر رئیس جمهوری هم گفته برخلاف اظهارات همتی، او و روحانی با هم اختلافی نداشتند.

 

*سعید جلیلی هم مانند بسیاری همچنان به نحوه برگزاری مناظرات معترض است. او گفته نفری ۵ دقیقه برای تشریفات کاندیداها وقت می‌گذارند اما درباره برای سخن گفتن درباره مشکل مسکن فقط ۴ دقیقه فرصت می‌دهند.

 

*وندی شرمن معاون وزیر خارجه آمریکا گفته انتخابات ایران باعث پیچیدگی مذاکرات وین شده است. روزنامه «جوان» هم به نقل از وزیر خارجه آمریکا تیتر زد: «توافق احتمالی» احتمالا بعد از انتخابات ایران!

 

*آتش‌سوزی‌ها در گرمترین روزهای سال ادامه دارد. از آتش گرفتن مجدد هورالعظیم در خوزستان تا انبار سیلندر گاز مایع در قم

 

*اینستاگرام بعد از حذف چند پست صفحه منتسب به امام جمعه مشهد آن را مسدود کرد.

 

*بنابر اعلام یک عضو اتاق بازرگانی تهران بین هفت تا هشت میلیون ایرانی رمز ارز خریداری کرده‌اند.

 

*به گزارش ایران مامن، شروع تبلیغات نامزدهای شوراها، کاندیداتوری نرجس سلیمانی دختر بزرگ سردار سلیمانی برای انتخابات شورای شهر تهران، اعتراض سایت «انتخاب» به تکرار اتهام «دیاثت» از سوی «رجا نیوز» و درخواست از رئیسی برای رسیدگی به آن از دیگر موضوعات مطرح در فضای رسانه‌ای و مجازی بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات