تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 خرداد 1400 - 14:48
کد خبر : 8390

از فروش برگه آزمایش جعلی تا پاسخ ستاد رئیسی درباره تجمع اهواز

از فروش برگه آزمایش جعلی تا پاسخ ستاد رئیسی درباره تجمع اهواز

در پاسخ به نگرانی‌ها در خصوص منقضی شدن مهلت دوز دوم واکسن کرونا و بی‌اثر شدن دوز اول، رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد تاکنون این اتفاق برای هیچ هم‌وطنی نیافتاده و به هر طریق از مبادی داخلی باشد یا خارجی واکسن تامین خواهد شد.   از سوی دیگر رئیس کمیته علمی ستاد کرونا

در پاسخ به نگرانی‌ها در خصوص منقضی شدن مهلت دوز دوم واکسن کرونا و بی‌اثر شدن دوز اول، رئیس سازمان غذا و دارو اعلام کرد تاکنون این اتفاق برای هیچ هم‌وطنی نیافتاده و به هر طریق از مبادی داخلی باشد یا خارجی واکسن تامین خواهد شد.

 

از سوی دیگر رئیس کمیته علمی ستاد کرونا اظهار داشت واکسن برکت از سینوفارم چینی بهتر است و بیش از ۹۰درصد ایمنی‌زایی دارد. تاکنون هم نهایت سخت‌گیری‌ها درباره صدور مجوز تزریق آن اعمال شده است.

 

همزمان با انتشار اخباری درباره خرید و فروش تست منفی کرونا و تخلفات آزمایشگاه‌ها در فروش برگه آزمایش جعلی با قیمت‌هایی بین ۲ تا ۵ میلیون تومان، تجمع تبلیغاتی رئیسی دراهواز هم خبرساز شد. در پاسخ، یک منبع نزدیک به ستاد رئیسی به رسانه‌ها گفته این برنامه با مجوز ستاد کرونا در فضای باز برگزار و به رغم استقبال گسترده تلاش شده تا ازدحام به وجود نیاید.

 

خبر دیگر اینکه اتاق اصناف ایران در اطلاعیه‌ای جزئیات حمایت از مشاغل آسیب‌دیده از کرونا را اعلام کرده است.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات