تاریخ انتشار : جمعه 21 خرداد 1400 - 18:02
کد خبر : 8407

دوباره انتخابات، دوباره زنان

دوباره انتخابات، دوباره زنان

*آخرین نتایج نظرسنجی ایسپا می‌گوید ۴۱درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. از این میان، گزینه‌های رئیسی ۶۶درصد، «بدون پاسخ» ۱۵.۵درصد، رضایی ۶.۹درصد، جلیلی ۳.۴ درصد و همتی و قاضی‌زاده هاشمی ۲.۸ درصد رای دارند.   *همزمان با اعلام لغو تحریم سه مقام سابق ایران و ۲ شرکت نفتی از سوی آمریکایی‎ها، ۷ شخص، ۴ شرکت

*آخرین نتایج نظرسنجی ایسپا می‌گوید ۴۱درصد مردم در انتخابات شرکت می‌کنند. از این میان، گزینه‌های رئیسی ۶۶درصد، «بدون پاسخ» ۱۵.۵درصد، رضایی ۶.۹درصد، جلیلی ۳.۴ درصد و همتی و قاضی‌زاده هاشمی ۲.۸ درصد رای دارند.

 

*همزمان با اعلام لغو تحریم سه مقام سابق ایران و ۲ شرکت نفتی از سوی آمریکایی‎ها، ۷ شخص، ۴ شرکت و یک کشتی ایرانی تحریم شدند.

 

*بعد از مزایده اعطای پست به زنان از سوی برخی نامزدها در مناظره دوم، مساله زنان برجستگی بیشتری در رقابت‌ها یافته است. قاضی‌زاده با اشاره به ماجرای قتل همسر محمدعلی نجفی گفته کسانی که هفت‌تیر به روی زنان کشیدند حالا نگران آن‌ها شده‌اند. در مقابل، زهرا رهنورد به سایت «کلمه» گفته زنان، نورچشمی هیچ دار و دسته‌ای به حساب نمی‌آیند حتی اگر رجل سیاسی باشند.

 

*سعید جلیلی هم همایش دختران رای اولی حامی خود را به راه انداخت و در آن گفت حجاب یعنی لباس اجتماعی بانوان. جلیلی به تازگی گفته چرا نباید سینمای ما با هالیوود رقابت کند؟

 

*تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که می‌گوید زنان روستای نقدی علیای مشکین‌شهر جاده این شهر را در اعتراض به کمبود آب آشامیدنی بسته‌اند.

 

*برخی رسانه‌ها اخباری تایید نشده از قتل ۵ زن در شهرهای کرمانشاه، سقز، ایلام و دره‌شهر به دست همسر و نامزدشان طی روزهای اخیر منتشر کردند.

 

*انتشار لیست نامزدهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب برای انتخابات شوراها باعث انتقادات طیف‌هایی از اصولگرایان مبنی بر اعمال نفوذ قالیباف شده است. حضور چهره‌های تکراری و نرجس سلیمانی فرزند شهید سلیمانی از جمله حواشی این لیست است.

 

*غلامحسین کرباسچی که حزبش کارگزاران از همتی حمایت می‌کند با انتقاد از روش تبلیغات سیاسی اصلاح‌طلبان در انتخابات عنوان کرده کل مسائل کشور را نمی توان به سقوط هواپیما و اعتراضات بند کرد که ممکن است شبیه آن مثلا ده‌ها بار در آمریکا رخ داده باشد.

 

*همتی مدعی شده حقوق اردیبهشت کارکنان دولت از تنخواه بانک مرکزی پرداخت شده است. به گفته او بسیاری از وعده‌های نامزدهای انتخابات عوام‌فریبی است.

 

*جدیدترین گزارش ماهانه اوپک نشان داد قیمت نفت سنگین ایران ماه میلادی گذشته ۵.۹ درصد رشد به صور ماهانه داشته است.

 

*صداوسیما فرصت هشت دقیقه‌ای به دولت برای دفاع از خود پیش از مناظرات سوم داده است.

 

*به گزارش ایران مامن، انتشار تصاویر حضور شناورهای نظامی ایران در اقیانوس اطلس، روایت بازیکن سابق تیم ملی درباره چرایی اخراج علی دایی توسط احمدی نژاد، برکناری غلامرضا تاج‌گردون از مدیرعاملی بیمه سرمد بدلیل حقوق نجومی، شایعه مهاجرت رضارشیدپور از کشور بعد از پست اینستاگرامی این مجری، آوازخوانی علی نصیریان در برنامه همرفیق شهاب حسینی، خبر حبیب رضایی بازیگر از آمدن پشت صحنه فیلم به یاد ماندنی مارمولک از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی ها بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات