تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 18:03
کد خبر : 8424

تمجید مجدد روحانی از دولت

تمجید مجدد روحانی از دولت

*حسن روحانی چند روز پس از بیان اینکه دولت نخست او دوران طلایی اقتصاد را طی دهه‌های گذشته رقم زد امروز اظهار داشت کار دولت در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی‌سابقه بوده است اما زبان تشکر در کشور لکنت دارد.   *علی لاریجانی با انتشار بیانیه‌ای خطاب به شورای نگهبان از اعضای

*حسن روحانی چند روز پس از بیان اینکه دولت نخست او دوران طلایی اقتصاد را طی دهه‌های گذشته رقم زد امروز اظهار داشت کار دولت در زمینه سلامت از زمان هخامنشیان تا امروز بی‌سابقه بوده است اما زبان تشکر در کشور لکنت دارد.

 

*علی لاریجانی با انتشار بیانیه‌ای خطاب به شورای نگهبان از اعضای آن خواست تا به طور آشکار علت ردصلاحیت وی را مطرح کنند. برخی از فعالان مجازی عنوان کرده‌اند که شورای نگهبان بنابر قانون علت ردصلاحیت داوطلبان را به آنها ابلاغ می‌کند خود لاریجانی می‌تواند آن‌ را علنی سازد.

 

*پس از تاکید چندباره احمدی‌نژاد مبنی بر اینکه در انتخابات رای نمی‌دهد، میرحسین موسوی هم مواضعی مشابه را بیان داشت.

 

*ماجرای بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات شورای شهر تهران انتقاد بسیاری از فعالان رسانه‌ای و مجازی را به دنبال داشته است. رئیس هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در پاسخ به انتقادات گفت: ‌استعفای میرسلیم از هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها در انتقاد از دخالت‌های وزارت کشور بود.

 

*از حواشی انتخابات شوراها، انتشار ویدیویی از آویزان کردن یک گاو زنده از جرثقیل برای قربانی کردن توسط یک کاندیدای انتخابات شوراها در سیرجان بود که با انتقاد تند فعالان فضای مجازی و حامیان حقوق حیوانات مواجه شد.

 

*به گزارش رسانه‌ها دارو به طور بی سابقه‌ای دچار کمبود شده است. رئیس انجمن داروسازان با بیان اینکه برای یک داروی زخم معده ساده هم مردم دنبال دارو می‌گردند گفته است:‌ کمبود دارو در کشور بیداد می کند و طی ۱۰ تا ۱۵ سال اخیر هیچگاه کشور به اندازه امروز دچار مضیقه دارویی نبوده است.

 

*مواضع تند حسن عباسی باز هم در فضای مجازی به طور گسترده منتشر شد. وی خطاب به همتی گفته است: ببین مردک رباخوار! به کوری چشم توی لیبرال، کاخ سفید را حسینیه خواهیم کرد.

 

*روزنامه همشهری گزارش داده در پی افزایش قیمت چندمیلیون تومانی سنگ قبر و افزایش مرگ‌ومیر با بحران کرونا، فروشندگان سنگ قبر می‌گویند برخی خانواده‌ها یا قید خرید آن را برای متوفیان خود می‌زنند،‌ یا تقاضای پرداخت قسطی و چکی کرده و یا سنگ دست‌دوم خریداری می‌کنند.

 

*سلبریتی ها هم این روزها کم سر و صدا نبوده اند. مهران مدیری مجری برنامه دورهمی این برنامه را یک کپی جز به جز نامیده و اظهار امیدواری کرده که این کپی بسیار خوب از آب در آمده باشد. رضارشید پور هم بعد از آن پست جنجای که پیام مهاجرت را متبادر می کرد عنوان کرده در ایران است و قصد مهاجرت ندارد.

 

*ولادیمیر پوتین، رییس‌جمهوری روسیه، در واکنش به گزارش اخیر «واشنگتن‌پست» مبنی بر اینکه کشورش قصد دارد به ایران نوعی ماهواره پیشرفته بفروشد را این خبر را «ساختگی» و «چرند» خواند.

 

*به گزارش ایران مامن، پیروزی تیم ملی فوتبال ایران بر کامبوج با ۱۰ گل، حملات تند حیدر مصلحی وزیر اطلاعات احمدی نژاد به او، اعلام تمدید اجاره نامه ها برای سال پیش رو، ماجراهای مربوط به جذب نمایندگان از وزارت نفت و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات