تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1400 - 23:33
کد خبر : 8430

بورس و تقابل چهره‌های اقتصادی دولت دوازدهم

بورس و تقابل چهره‌های اقتصادی دولت دوازدهم

گشایش بازار سرمایه در ابتدای چهارمین هفته خردادماه افتی حدود هفت هزار واحدی داشت (۶دهم درصد) و به یک میلیون و ۱۴۵هزار واحد تنزل یافت.   بسیاری در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات۱۴۰۰ به موضوع بورس چشم دوخته بودند؛ جایی که عبدالناصر همتی در برابر انتقادات رقبا همه مسئولیت‌ها را متوجه رئیس‌جمهوری و وزیر اقتصاد

گشایش بازار سرمایه در ابتدای چهارمین هفته خردادماه افتی حدود هفت هزار واحدی داشت (۶دهم درصد) و به یک میلیون و ۱۴۵هزار واحد تنزل یافت.

 

بسیاری در آخرین مناظره تلویزیونی نامزدهای انتخابات۱۴۰۰ به موضوع بورس چشم دوخته بودند؛ جایی که عبدالناصر همتی در برابر انتقادات رقبا همه مسئولیت‌ها را متوجه رئیس‌جمهوری و وزیر اقتصاد کرد و گفت قبل از ریزش شدید بورس نامه‌ای انذارآمیز به رهبری نوشته است.

 

البته فرهاد دژپسند هم به رسانه‌ها گفته ما برای هدایت و کنترل بازار آمدیم از دولت، مجلس و شورای هماهنگی اقتصاد مصوبه‌ای را گرفتیم، اما بعدش شاهد بودیم که نرخ بهره بین بانکی به شدت افزایش یافت.

 

با این حال هر هفت نامزد هر یک به نوعی وعده داده‌اند در اسرع وقت پول رفته از جیب مردم را به آن‌ها بازخواهند گرداند.

 

در کش و قوس افکندن توپ به زمین دیگری و در حالی که معلوم نیست نتایج مذاکرات وین در بازار سرمایه چه زمانی خود را نمایان سازد نوید قدوسی، کارشناس بورس درباره هفته جاری پیش‌بینی کرده بازار تا مشخص نشدن نتیجه انتخابات مردد و منتظر است و پیش‌بینی می‌شود فشار فروش در هفته جاری بالا باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات