تاریخ انتشار : یکشنبه 23 خرداد 1400 - 14:26
کد خبر : 8444

آمار سه رقمی قربانیان کرونا تا اواسط تیرماه سه رقمی می‌ماند؟

آمار سه رقمی قربانیان کرونا تا اواسط تیرماه سه رقمی می‌ماند؟

بعد از تمجید بی‌سابقه روحانی از عملکرد دولت در بخش سلامت، وزیر بهداشت هم می‌گوید دنیا از حماسه واکسن‌سازی کرونا در ایران حیرت خواهد کرد.   در همین حال سخنگوی ستاد کرونا اعلام داشت برای واکسیناسیون بالای ۷۰ درصد جمعیت به ۱۲۰ میلیون دوز نیاز داریم که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن ۶۰درصد محصولات داخلی و

بعد از تمجید بی‌سابقه روحانی از عملکرد دولت در بخش سلامت، وزیر بهداشت هم می‌گوید دنیا از حماسه واکسن‌سازی کرونا در ایران حیرت خواهد کرد.

 

در همین حال سخنگوی ستاد کرونا اعلام داشت برای واکسیناسیون بالای ۷۰ درصد جمعیت به ۱۲۰ میلیون دوز نیاز داریم که در خوش‌بینانه‌ترین حالت ممکن ۶۰درصد محصولات داخلی و مابقی وارداتی خواهد بود.

 

علیرضا رئیسی گفته ۸ میلیون دوز واکسن از کوواکس خریده‌ایم که ۵ تا ۶ میلیون دوز وارد شده است.

 

از سوی دیگر مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد کرونا با بیان اینکه میزان مرگ‌ومیرها از آمار رسمی بیشتر است اظهار داشته ارقام روزانه و سه‌رقمی جانباختگان تا دو سه هفته دیگر ادامه خواهد داشت.

 

معاون فنی مرکز سلامت محیط وزارت بهداشت نیز گفته سطح رعایت پروتکل‌ها ناکافی (۷۰درصد) و شمار مرگ‌ومیرها بالا است و با وجود واکسیناسیون تا وقتی رعایت به ۹۰درصد نرسد وضعیت مطلوب نخواهد شد.

 

اعلام ستاد کرونا مبنی بر رعایت نشدن پروتکل‌ها از سوی ستاد رئیسی، ممنوعیت سفر به مشهد و تبعات واکسن آسترازنکا از دیگر موضوعاتی بود که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت.

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات