تاریخ انتشار : سه شنبه 25 خرداد 1400 - 17:34
کد خبر : 8504

جنجال کشدار مصلحی و صعود رضایی با چک ۴۵۰ هزار تومانی

جنجال کشدار مصلحی و صعود رضایی با چک ۴۵۰ هزار تومانی

*روایت وزیر سابق اطلاعات درباره ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ پیامدهای زیادی داشت، از جمله انتشار ویدئویی دیده نشده از مرحوم هاشمی روی تردمیل که روایتی مشابه با حیدر مصلحی ارائه می‌دهد. *به موازات نامه تظلم‌خواهی مهدی هاشمی به رهبری و عقب‌نشینی نسبی مصلحی از اظهاراتش، وزیر سابق اطلاعات، شورای نگهبان و سخنگوی این

*روایت وزیر سابق اطلاعات درباره ردصلاحیت هاشمی رفسنجانی در سال ۹۲ پیامدهای زیادی داشت، از جمله انتشار ویدئویی دیده نشده از مرحوم هاشمی روی تردمیل که روایتی مشابه با حیدر مصلحی ارائه می‌دهد.

*به موازات نامه تظلم‌خواهی مهدی هاشمی به رهبری و عقب‌نشینی نسبی مصلحی از اظهاراتش، وزیر سابق اطلاعات، شورای نگهبان و سخنگوی این نهاد با انتقاد و اعتراض‌های فراوانی مواجهند.

 

*تازه‌ترین نظرسنجی ایسپا حاکی است ۶۰ درصد پاسخگویانی که گفته‌اند در انتخابات مشارکت می‌کنند به رئیسی رای می‌دهند. پس از وی محسن رضایی با ۸ درصد قرار دارد و بقیه زیر ۴درصد رای دارند.

 

*تصاویری تقطیع‌شده از درگیری یک روحانی با مردم روستای ابوالفضل که اواخر تابستان پارسال تخریب آن خبرساز شد، با عنوان درگیری رئیسی با روستاییان منتشر شد. در همین حال حضور قاضی القضات در بورس هم مورد توجه قرار گرفت.

 

*همتی با طرح این پرسش که چه کسانی فیلترشکن می فروشند بار دیگر انگشت اتهام خود را در ارتباط با محدودیت‌های فضای مجازی به سمت رقبای خود گرفت. وی همچنین بعد از زمزمه‌های کناره‌گیری زاکانی گفت منتظر کنار رفتن بقیه پوششی‌ها است.

 

*با وجود اینکه جبهه اصلاحات حاضر نشد پشت یکی از نامزدهای نزدیک به این جریان بایستد، چهره هایی مثل مهدی کروبی از حمایت از عبدالناصر همتی خبر داده‌اند و سیدهادی خامنه ای در نامه ای به همتی و مهرعلیزاده خواستار ائتلاف آنان شده است.

 

*محسن رضایی با حضور در ایرنا از چک یارانه ۴۵۰ هزار تومانی برای «مردم شریف ایران» رونمایی کرد.

 

*بخش‌های مستند «غیررسمی» از دیدارهای رهبر انقلاب مورد توجه رسانه‌ها است از جمله قسمتی که رهبری بیان داشته « می‌خواستند برد موشک‌ها را تا ۵۰۰۰ کیلومتر برسانند اما من مانع شدم. گفتم برد موشک‌ها تا ۲۰۰۰ کیلومتر باشد، برای این محدودیت ازمن شکایت دارند.»

 

*کمپانی سوئدی-انگلیسی آسترازنکا اعلام کرد در جریان آزمایش بالینی درمان کرونا با آنتی بادی شکست خورده است. برخی از گزارش‌ها از ایجاد عوارضی چون لختگی خون پس از تزریق این واکسن حکایت دارد.

 

*تبعه چینی که اخیرا تصاویر خصوصی‌اش با دختران ایرانی در فضای مجازی منتشر شده، ممنوع الخروج شده است. سخنگوی قوه قضاییه اعلام کرده وی فعلا با قرار وثیقه آزاد شده است.

 

*به گزارش ایران مامن، استوری انتخاباتی و طنز محسن تنابنده با موضوع کاندیداتوری حاج نقی معمولی، پست جدید علی دایی که گفته از هیچکدام از نامزدها حمایت نمی‌کند، دعوت خداداد عزیزی به حضور در انتخابات و … از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات