تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 - 11:28
کد خبر : 8557

سوت آغاز انتخابات ۱۴۰۰؛ نگاه‌ها به دکل‌های برق و مخابرات

سوت آغاز انتخابات ۱۴۰۰؛ نگاه‌ها به دکل‌های برق و مخابرات

حوزه‌های رای‌گیری از هفت صبح ۲۸خرداد به روی ۵۹ میلیون واجد شرایط باز شده تا از میان چهار نامزد باقی‌مانده یکی را برای چهار سال آینده به پاستور بفرستند.   برگزاری انتخابات در یکی از گرمترین روزهای سال و در حالی که رکورد تاریخ مصرف برق (مصرف بیش از ۶۰هزارمگاواتی) شکسته شده، نگرانی‌هایی را درباره

حوزه‌های رای‌گیری از هفت صبح ۲۸خرداد به روی ۵۹ میلیون واجد شرایط باز شده تا از میان چهار نامزد باقی‌مانده یکی را برای چهار سال آینده به پاستور بفرستند.

 

برگزاری انتخابات در یکی از گرمترین روزهای سال و در حالی که رکورد تاریخ مصرف برق (مصرف بیش از ۶۰هزارمگاواتی) شکسته شده، نگرانی‌هایی را درباره قطع برق در برخی نقاط به وجود آورده است.

یک هفته پیش وزیر کشور اظهار داشت به وزارت نیرو اعلام شده در روز انتخابات نباید قطعی برق در هیچ نقطه از کشور وجود داشته باشد.

 

علاوه بر این، طی روزهای گذشته مساله قطع یا ضعف اینترنت از موضوعات مورد توجه بوده است. به گفته استاندار تهران، در روز انتخابات پایداری برق و اتصال اینترنت حائز اهمیت است و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده تا در این روز مشکلی به لحاظ برق نداشته باشیم.

 

در همین ارتباط رسانه‌های خارجی و شبکه‌های تحریم انتخابات دیروز از نامه سرگشاده چهل و پنج حلقه مدافع آزادی‌های اینترنتی به رهبر انقلاب خبر دادند که خواسته‌شده در جریان انتخابات از قطع اینترنت جلوگیری شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات