تاریخ انتشار : جمعه 28 خرداد 1400 - 15:58
کد خبر : 8561

انتخابات سیار برای بیماران کرونایی

انتخابات سیار برای بیماران کرونایی

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور، در این دوره رای‌گیری، تعداد شعب به دلیل کرونا افزایش یافته است. نزدیک به ۶۷ هزار شعبه شهری و بالغ بر۷۵ هزار صندوق روستایی داریم.   علاوه بر این، تعداد چشمگیری صندوق سیار در استان‌ها و نقاط مختلف کشور برای اخذ رای از بیماران بستری و کسانی که

بر اساس اعلام رئیس ستاد انتخابات کشور، در این دوره رای‌گیری، تعداد شعب به دلیل کرونا افزایش یافته است. نزدیک به ۶۷ هزار شعبه شهری و بالغ بر۷۵ هزار صندوق روستایی داریم.

 

علاوه بر این، تعداد چشمگیری صندوق سیار در استان‌ها و نقاط مختلف کشور برای اخذ رای از بیماران بستری و کسانی که اقدام به قرنطینه خانگی کرده‌اند تعبیه شده است.

 

در این زمینه رییس کمیته بهداشت ستاد انتخابات استان تهران گفته ۲۴۰ شعبه سیار، رای بیماران کرونایی و دیگر بیماران حاضر در مراکز درمانی استان تهران را اخذ می کنند.

 

تعداد صندوق‌های سیار در استان مازندران ۴۹۸ عدد، استان اصفهان ۲۶۰ عدد، آذربایجان غربی ۹۲۱ عدد ، قم ۸۹ عدد و … اعلام شده که این شمار با توجه به جغرافیای جمعیتی این نواحی تعیین شده است.

 

با این حال و به نوشته برخی رسانه‌های اصولگرا، گزارش‌ها حاکی است با وجود قول مساعد وزارت کشور مبنی بر ارسال صندوق‌های سیار به بیمارستان‌ها و منازلی که بیمار قرنطینه شده دارند، تاکنون روند رای‌گیری از بیمارستان‌ها و بیماران کرونایی بستری در منزل با مشکلات و اختلالات جدی مواجه است.

 

علیرضا زالی فرمانده عملیات ستاد کرونا در تهران اظهار داشته امسال ۴۵۳ شعبه اخذ رای شناور و سیار طراحی کرده ایم که ۴ تا از این صندوق ها در شهر تهران مختص افرادی است که در بیمارستان ها حضور ندارند و در منازل قرنطینه شده اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات