تاریخ انتشار : یکشنبه 30 خرداد 1400 - 23:32
کد خبر : 8621

انتظار بازارها برای هفته چهارم تیرماه

انتظار بازارها برای هفته چهارم تیرماه

بازار سرمایه امروز به رغم قرمزپوش بودنِ بسیاری از نمادها شاهد رشد ۱۷۰۰ واحدی شاخص کل بود و به یک میلیون و ۱۶۴ هزار واحد نزدیک شد.   از ویژگی‌های بازار امروز تشدید خروج پول حقیقی از بورس بود که در شپنا، فولاد و وملل بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد.   همزمان

بازار سرمایه امروز به رغم قرمزپوش بودنِ بسیاری از نمادها شاهد رشد ۱۷۰۰ واحدی شاخص کل بود و به یک میلیون و ۱۶۴ هزار واحد نزدیک شد.

 

از ویژگی‌های بازار امروز تشدید خروج پول حقیقی از بورس بود که در شپنا، فولاد و وملل بیشترین تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی اتفاق افتاد.

 

همزمان با فراز و فرودهای بازار طلا و ارز، بازار ارزهای دیجیتال روندی نزولی را پیمود. بیت کوین با ریزش۱۲۰۰ دلاری از مرز ۳۴ هزار دلاری هم پایین‌تر رفت.

 

به گزارش ایران مامن، طی روزهای گذشته در بازارهای مختلف به ویژه طلا افت قیمت جهانی این کالا به عنوان متغیری مهم مورد توجه بوده است. با این حال هنوز بسیاری چشم به رویدادهای وین دارند.

 

رئیس هیات مذاکره کننده ایران در جریان دور ششم مذاکرات از آماده شدن اسناد احیای برجام سخن گفته و ابراز خوش‌بینی کرده تا قبل از ششمین سالگرد توافق هسته ای گفت‌وگوها به نتیجه برسد.

 

به همین دلیل بسیاری از کارشناسان اعتقاد دارند در صورتی که اتفاق غیرقابل پیش‌بینی رخ ندهد تا هفته چهارم تیرماه نمی‌توان انتظار تغییراتی مهم را در بازارهای مختلف داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات