تاریخ انتشار : دوشنبه 31 خرداد 1400 - 20:18
کد خبر : 8634

رئیس‌جمهور سابق و آتی در صدر خبرسازها

رئیس‌جمهور سابق و آتی در صدر خبرسازها

*سیدابراهیم رئیسی در اولین نشست رسانه‌ای بعد از پیروزی انتخاباتی اظهار داشت اولویت دولتش موضوع کالاهای اساسی است. وی در پاسخ به پرسشی درباره سوابقش و انتقادات حقوق بشری گفت به عنوان یک دادستان همیشه مدافع حقوق مردم بوده است.   *رئیسی تصریح کرد سیاست خارجی دولت سیزدهم از برجام شروع و به آن محدود

*سیدابراهیم رئیسی در اولین نشست رسانه‌ای بعد از پیروزی انتخاباتی اظهار داشت اولویت دولتش موضوع کالاهای اساسی است. وی در پاسخ به پرسشی درباره سوابقش و انتقادات حقوق بشری گفت به عنوان یک دادستان همیشه مدافع حقوق مردم بوده است.

 

*رئیسی تصریح کرد سیاست خارجی دولت سیزدهم از برجام شروع و به آن محدود نمی‌شود و در صورت رفع تحریم‌ها هم با جو بایدن دیدار نخواهد کرد.

 

*محمود احمدی نژاد که انتخابات اخیر را نوعی رفراندوم دانسته، در پاسخ به سخنان حسن خجسته معاون وقت صدای سازمان صداوسیما که او را «حرامی» خوانده، مدعی شد وی ۱۲ سال پیش قصد سفر به اسرائیل را داشت که من مانع شدم. عزت الله ضرغامی رئیس اسبق صداوسیما اظهارات احمدی نژاد را رد کرده است.

 

*پس از یادداشت بحث‌برانگیز وحید حقانیان عضو ارشد بیت رهبر انقلاب، خبرگزاری تسنیم در مطلبی این نوشته‌ها را خسارت‌بار و موجب «سوءاستفاده برخی خناسان و مغرضان» خوانده است. علاوه بر این، رسانه‌های مجازی با انتشار کلیپ و مطالبی مدعی شدند حقانیان در فرایند محدود شدن قرار گرفته است.

 

*بحث و نظرها درباره آرای باطله ریاست جمهوری ادامه دارد. خبرگزاری فارس اکثر این آرا را مربوط به رئیسی و عباس سلیمی نمین فعال سیاسی اصولگرا متعلق به سعید جلیلی دانسته است.

 

*بر اساس آمار تفکیکی استان‌ها، تهران با ۳۴.۴ درصد و خراسان جنوبی ۷۴.۲ درصد قعرنشین و صدرنشین مشارکت بوده‌اند.

 

*علاوه بر شهر کرج، آرای باطله در اراک و همدان هم در انتخابات شوراها صدرنشین انتخابات شد. همچنین آمار مشارکت بالای صددرصد در شهرهای سربیشه و طبس در خراسان جنوبی خبرساز شد.

 

*آمار کاملا رُندی که استانداری گلستان از آرای نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری انتشار داده بازتابی گسترده در رسانه‌ها داشته است.

 

*رسانه‌های مجازی تصاویر مختلفی را از درگیری در شهرهایی مثل باغملک و یاسوج در جریان انتخابات شوراها منتشر ساخته اند.

 

*اوضاع برخی صف های واکسیناسیون همچنان آشفته و تصاویری از آن در شبکه‌های مجازی انتشار یافته است.

 

*بنابر اعلام سازمان انرژی اتمی، نیروگاه بوشهر که به طور موقت خاموش شده پنج روز دیگر شروع به کار خواهد کرد.

 

*دیلی میل مدعی شد ۱۲۳ نفتکش ایرانی با پرچم سایر کشورها نفت ایران را به چین می‌برند.

 

*ادارات چهار شهر استان خوزستان به دلیل گرمای بالای ۵۰ درجه در اولین روز تیرماه تعطیل شد.

 

*به گزارش ایران مامن، پیروزی پرسپولیس بر تراکتورسازی و کسب سوپرجام، ورود سردار اسماعیل کوثری به مجلس از حوزه تهران، پیشتازی لیست ائتلاف اصولگرایان در انتخابات شوراها، انتشار اطلاعات جدید درباره پرونده قنل قاضی منصوری و برگزاری جشن پایان کرونا در نیویورک از دیگر موضوعات مهم و مورد توجه ۲۴ساعت اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات