تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 تیر 1400 - 15:33
کد خبر : 8677

واکسن‌های ایرانی کرونا و مساله قیمت‌گذاری

واکسن‌های ایرانی کرونا و مساله قیمت‌گذاری

رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز اعلام کرد: تا پایان کار دولت، ۸ میلیون دوز واکسن کرونا وارد می‌کنیم، ضمن اینکه هر میزانی را واکسن‌سازهای داخلی تولید کنند استفاده می‌کنیم.   محمود واعظی افزود: یکی از شرکت‌های ایرانی همه کارهای کشت واکسن روسی را انجام داده است و از دو هفته آینده این واکسن هم به

رئیس دفتر رئیس جمهوری امروز اعلام کرد: تا پایان کار دولت، ۸ میلیون دوز واکسن کرونا وارد می‌کنیم، ضمن اینکه هر میزانی را واکسن‌سازهای داخلی تولید کنند استفاده می‌کنیم.

 

محمود واعظی افزود: یکی از شرکت‌های ایرانی همه کارهای کشت واکسن روسی را انجام داده است و از دو هفته آینده این واکسن هم به مرحله توزیع می‌رسد.

 

با وجود اطمینان بخشی مقامات دولتی و وزارت بهداشت درباره تامین واکسن به خصوص برای تزریق دوز دوم گروه‌های سنی۷۰ سال به بالا، همچنان تصاویر متعددی از نابسامانی مراکز تزریق واکسن انتشار می‌یابد.

 

علاوه بر این، برخی رسانه‌ها عنوان کرده‌اند که واکسن‌های ایرانی برکت، پاستور و فخرا قرار است با قیمتی بالاتر از انواع خارجی تحویل دولت شود و حتی عنوان شده واکسن برکت با ۹ دلار، چهار برابر آسترازنکای سوئدی-انگلیسی قیمت‌گذاری شده است. واعظی در پاسخ به پرسشی در این زمینه اظهار داشت گروهی در وزارت بهداشت قیمت تمام شده واکسن را احصا کرده و اطلاع خواهد داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات