تاریخ انتشار : پنجشنبه 3 تیر 1400 - 19:40
کد خبر : 8698

بعد از خبرنگاران، مصیبت در خانه سرباز معلم‌ها را زد/گمانه‌زنی درباره آینده لاریجانی‌ها

بعد از خبرنگاران، مصیبت در خانه سرباز معلم‌ها را زد/گمانه‌زنی درباره آینده لاریجانی‌ها

*سقوط اتوبوس خبرنگاران به دره و جان‌باختن ۲نفر از آنان خبرسازترین رخداد ۲۴ساعت گذشته بود. پس از آن، نحوه مواجهه عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست با خبرنگاران حاضر در این حادثه و نحوه نشستن وی، سخنان استاندار آذربایجان غربی که گفته این حوادث طبیعی است، اظهارنظر پلیس درباره ایمنی اتوبوس و مصاحبه با خبرنگاران

*سقوط اتوبوس خبرنگاران به دره و جان‌باختن ۲نفر از آنان خبرسازترین رخداد ۲۴ساعت گذشته بود. پس از آن، نحوه مواجهه عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست با خبرنگاران حاضر در این حادثه و نحوه نشستن وی، سخنان استاندار آذربایجان غربی که گفته این حوادث طبیعی است، اظهارنظر پلیس درباره ایمنی اتوبوس و مصاحبه با خبرنگاران مصدوم در شبکه‌های اجتماعی پربازدید شد.

 

*کمتر از یک شبانه روز پس از حادثه برای خبرنگاران، اتوبوس حامل سرباز معلم ها در دهستان دهشیر استان یزد با تریلی تصادف کرد که متاسفانه این حادثه هم پنج قربانی و نزدیک به ۳۰  مجروح بر جای گذاشت.

 

*بنابر اعلام روس‌ها مذاکرات وین به آخرین گام‌های خود رسیده است. بسیاری از رسانه‌های خارجی روی موضوع رفع تحریم‌ها متمرکز و تعدادی مدعی شده‌اند یکی از بحث‌های اصلی روزهای پایانی مذاکرات مربوط به تحریم‌های آمریکا علیه اشخاص و نهادهای مرتبط با دفتر رهبر انقلاب است.

 

*فضای مجازی طی روزهای اخیر شاهد تصاویر اعتصاب و اعتراض کارگران قراردادی صنعت نفت و پتروشیمی در شهرهای تهران، اصفهان و ماهشهر بوده است.

 

*در روز افتتاح پروژه گازرسانی به ۲۱ شهر و بیش از ۲هزار روستا، وزیر نفت گفت ۹۵درصد جمعیت کشور تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار گرفتند.

 

*در ادامه ادعاهای رسانه‌های اصولگرا، جهان نیوز رای واقعی سیدابراهیم رئیسی را بالغ بر ۲۴میلیون برآورد کرده است.

 

*برخی کانال‌های مجازی شایعات و گمانه‌هایی را درباره انتصاب علی و صادق لاریجانی بعنوان رئیس دانشگاه آزاد و دبیر آتی شورای نگهبان منتشر ساخته‌اند. آفتاب یزد هم فرهاد رهبر رئیس سابق دانشگاه تهران را گزینه معاون اولی رئیسی عنوان کرد.

 

*رئیس سازمان برنامه و بودجه گفته پاداش بازنشستگان تا پایان کار دولت پرداخت خواهد شد.

 

*کریستیانو رونالدو با زدن دو گل در دیدار پرتغال-فرانسه و رسیدن به ۱۰۹ گل ملی بالاخره رکورد علی دایی را شکست. رونالدو پس از دریافت پیام تبریک دایی از وی تشکر کرد.

 

*باخت دیروز تیم ملی ایران مقابل آرژانتین آخرین برگ ناکامی‌های این تیم در لیگ ملت‌های والیبال بود.

 

*واکنش‌ها به اظهارات بشیر حسینی و کاربرد اصطلاحاتی مانند «شیطون بلا» برای توصیف مراسم اربعین پیش رو در تلویزیون، غالبا معطوف بیمزگی و خامی این مجری تلویزیونی بود.

 

*حسین شریعتمداری مدیرمسئول کیهان گفته لغو سریع تحریم‌ها یعنی دخترانمان را به دست داعش بدهیم.

 

*به گزارش ایران مامن، خودکشی جان مک آفی خالق جنجالی آنتی ویروس معروف در زندان، اسیدپاشی یک کشیش به صورت هفت اسقف در یونان، کشف صدها گور بی نام و نشان در کانادا و قیمت ۱۱۶میلیون تومانی سعودی‌ها برای حج لاکچری از دیگر موضوعات مورد توجه مجازی‌ها بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات