تاریخ انتشار : شنبه 5 تیر 1400 - 17:48
کد خبر : 8736

از لس آنجلس تا تهران چقدر راه است؟

از لس آنجلس تا تهران چقدر راه است؟

پس از آنکه «سیدابراهیم رئیسی»‌ در اولین کنفراس خبری خود به عنوان رئیس جمهور منتخب خطاب به ایرانیان خارج از کشور گفت آنها می‌توانند برای بازگشت به کشورشان اقدام کنند، فضای خبری خصوصا در زمینه بازگشت برخی از بازیگران و خوانندگان خارج‌نشین به‌وجود آمد.   برخی از سلبریتی‌های داخلی با انتشار عکس «بهروز وثوقی» بازیگر

پس از آنکه «سیدابراهیم رئیسی»‌ در اولین کنفراس خبری خود به عنوان رئیس جمهور منتخب خطاب به ایرانیان خارج از کشور گفت آنها می‌توانند برای بازگشت به کشورشان اقدام کنند، فضای خبری خصوصا در زمینه بازگشت برخی از بازیگران و خوانندگان خارج‌نشین به‌وجود آمد.

 

برخی از سلبریتی‌های داخلی با انتشار عکس «بهروز وثوقی» بازیگر سرشناس قبل از انقلاب از رئیسی خواستند که امکان بازگشت او را فراهم کند.

 

 

پس از آن، «شهرام شب پره» خواننده مقیم لس آنجلس در مصاحبه‌ای ویدئویی عنوان کرد خواهان بازگشت به کشور است و برای بازگشت حتی حاضر است خوانندگی را کنار بگذارد.

 

پیشتر و در ایام انتخابات «امیر تتلو» خواننده‌ای که حالا در دومین مرکز حضور خوانندگان خارج از ایران یعنی استانبول زندگی‌ می کند، گفته بود بود که اگر رئیسی رئیس جمهور شود به کشور بازخواهد گشت.

 

در دولت‌های گذشته خصوصا در دولت دوم «محمود احمدی‌نژاد»، «حبیب محبیان»‌ خواننده به کشور بازگشت و چند آهنگ هم اجرا کرد اما اجازه دریافت کنسرت نیافت و چندی بعد درگذشت.

 

در آن زمان حتی گفته می‌شد افرادی مثل «نصرالله معین» هم در صف بازگشت قرار دارند؛ موضوعی که برخی اکنون در فضای مجازی آن را به عنوان یک خواسته مطرح کرده‌اند.

 

احمدی‌نژاد از این موضوع به عنوان یک برگ برنده فرهنگی از دوران ریاست جمهوری خود یاد می‌کند. ماجرای خواندن یک بیت از ترانه این خواننده مقیم لس آنجلس در مجلس نیز در زمان احمدی‌نژاد چراغ سبزی در همین راستا مطرح می‌شود.

 

با این حال و با وجود اینکه چهره‌‌ای مثل «مهران مدیری» در تلویزیون شعر معروف شهرام شپ‌پره را می‌خواند، هنوز میان لس آنجلس تا تهران فاصله‌ها و مشکلات زیادی است که ریشه‌های سیاسی-فرهنگی-تاریخی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات