تاریخ انتشار : یکشنبه 6 تیر 1400 - 22:18
کد خبر : 8771

اعتراض با شیرپاشی کف خیابان

اعتراض با شیرپاشی کف خیابان

*در بحبوحه واکنش‌ها به طرح اخیر مجلس، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مدعی است هیچ بحثی درباره مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی خارجی در مجلس مطرح نیست. علی نیکزاد نایب رئیس هم گفته قانونی که مغایر منافع مردم باشد تصویب نمی‌کنیم. در مقابل، سخنگوی دولت اصلاحات توئیت زده پایتان را بر گلوی مردمی که از محل کسب و کار

*در بحبوحه واکنش‌ها به طرح اخیر مجلس، سخنگوی کمیسیون فرهنگی مدعی است هیچ بحثی درباره مسدودسازی شبکه‌های اجتماعی خارجی در مجلس مطرح نیست. علی نیکزاد نایب رئیس هم گفته قانونی که مغایر منافع مردم باشد تصویب نمی‌کنیم. در مقابل، سخنگوی دولت اصلاحات توئیت زده پایتان را بر گلوی مردمی که از محل کسب و کار در فضای مجازی گذران می‌کنند مگذارید.

 

*با تداوم اختلافات میان ایران و آمریکا در مذاکرات برجامی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی از قطع همکاری با آژانس سخن گفته است. غریب آبادی سفیر ایران در وین هم گفته ایران الزامی برای تمدید تفاهم‌نامه سه‌ماهه با آژانس ندارد.

 

*خبرگزاری الجزیره از کشته‌شدن بالغ بر ۳۰نفری در درگیری ارتش افغانستان با طالبان خبر داد. طالبان اخیرا در کلاب‌هاوس برای دفاع از خود حاضر شده‌اند و کارشناس برنامه افق صداوسیما هم گفته برخورد طالبان با معدودی از شیعیان مسلح به معنای شیعه‌کشی نیست.

 

*امروز روز اعتراض دامداران استان‌های اصفهان، فارس، یزد و خراسان رضوی بود. دامداران در اعتراض به گرانی خوراک دام و قیمت پایین محصولات دامداری که باعث شده برخی حتی دام‌های مولد خود را ذبح کنند تجمع کردند و شعارهایی سردادند.

 

*به گزارش رسانه‌ها، شمار مراکزی که در آن کارگران پروژه‌ای و پیمانکاری صنعت نفت و پتروشیمی اعتصاب کرده‌اند به عدد ۶۱ رسیده است. برخی هم از پیوستن گروهی از کارگران رسمی به آن‌ها خبر داده‌اند. بی بی سی فارسی این تجمعات را با اعتصابات سال ۵۷ مقایسه کرده است.

 

*رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از کسری بودجه ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار میلیارد تومانی ۱۴۰۰ خبر داده است.

 

*به گفته رئیس جمهوری ما در بدترین شرایط توانستیم صادرات بالای ۴۰میلیارد دلاری را حفظ کنیم.

 

*عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظ محیط زیست در پاسخ به منتقدان گفته همیشه همینطور می‌نشینم. چرا باید عذرخواهی کنم. حرف‌های مزخرف را خبرنگاران در می‌آورند.

 

*رئیس هیات مدیره انجمن صنفی رانندگان درباره حوادث جاده ای اخیر برای خبرنگاران و سربازان گفته در ایران لنت ترمز را با مقوا می‌سازند.

 

*بعد از حمایت وزیر بهداشت از توئیتِ «پفیوز» سخنگوی سازمان غذاودارو، معاون اول رئیس جمهوری توئیت کرد که شایسته نیست که به ابهام و انتقادها با اهانت پاسخ گفت.

 

*گزارش همشهری درباره اجاره ماهیانه ۵۰۰هزار تومانی کانتینرهای انباری در جنوب تهران برای زندگی‌های خاتمه‌یافته بازتابی گسترده یافت.

 

*به دنبال انتشار فیلم برخورد یک مامور نیروی انتظامی با سالمندان در صف واکسیناسیون، فرمانده ناجا عذرخواهی کرد و گفت با مامور خاطی برخورد شده است.

 

*رسانه‌های محلی از کشته شدن یک کولبر دیگر در مرز «دولبی» آذربایجان غربی خبر دادند و اعلام داشتند وی پدر سه فرزند و از اهالی یکی از روستاهای سردشت بوده است.

 

*در روزهایی که صف‌های واکسیناسیون سالمندان در مراکزی چون حسینیه ارشاد بسیار شلوغ است، برخی رسانه‌ها از شغلی جدید به شکل فروش نوبت واکسن تا ۸۰۰ هزار تومان خبر دادند.

 

*بعد از انتشار فیلم آزار جنسی یک کارمند فرمانداری شهرستان لنگرود، استاندار گیلان فرماندار خاطی را برکنار کرد.

 

*فرمانده سپاه در مراسم رونمایی از واکسن «نورا» گفت وقت آن رسیده ما به آمریکا واکسن بدهیم.

 

*به گزارش ایران مامن، المپیکی شدن ورزشکارانی چون ثریا آقایی بانوی بدمینتون‌باز ایرانی، اظهارات حداد عادل درباره انتخابات، استعفای وزیر بهداشت انگلیس به دنبال رسوایی بوسیدن مشاورش و … از دیگر موضوعات مورد توجه کاربران فضای مجازی بود.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات