تاریخ انتشار : دوشنبه 7 تیر 1400 - 0:02
کد خبر : 8778

تثبیت بورس و عقبگرد فرابورس

تثبیت بورس و عقبگرد فرابورس

رشد شاخص کل بورس (حدود ۴۷۵۰ واحد و ۳۸صدم درصد) هر چند ششمین روز تیرماه قابل مقایسه با روزهای قبل نبود اما به لحاظ روشن ماندن چراغ سبز بازار سرمایه و تثبیت کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی مورد توجه قرار گرفت.   فرابورس اما امروز مسیری خلاف جهت بورس در پیش گرفت و

رشد شاخص کل بورس (حدود ۴۷۵۰ واحد و ۳۸صدم درصد) هر چند ششمین روز تیرماه قابل مقایسه با روزهای قبل نبود اما به لحاظ روشن ماندن چراغ سبز بازار سرمایه و تثبیت کانال یک میلیون و دویست هزار واحدی مورد توجه قرار گرفت.

 

فرابورس اما امروز مسیری خلاف جهت بورس در پیش گرفت و شاخص کل آن با ریزش ۱۷ واحدی به عدد ۱۷ هزار و ۷۶۷ رسید.

 

درباره روند این هفته بورس، میترا تاتاری کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: تا پایان این هفته احتمال رسیدن شاخص به محدوده یک میلیون و ۳۰۰ هزار واحد زیاد است اما نزدیک شدن به محدوده یک میلیون و ۵۰۰ دور از انتظار و غیر قابل پیش‌بینی است.

 

عرفان هودی دیگر کارشناسی است که در تحلیل روند کلی بازار سرمایه معتقد است: افت شدید ارزهای دیجیتال در بازارهای جهانی در سبزپوشی معاملات بورس بی تاثیر نبوده است. سرمایه هایی که از دی ماه از بورس خارج و وارد رمزارزها شده بود، اکنون دوباره وارد بورس می‌شوند.

 

وی در تشریح دیگر عامل روند صعودی می‌گوید: اصلاح ٨٠ درصدی برخی از نمادها در بازار سبب شد تا جریان نقدینگی به سمت نمادهای بزرگ پیش برود. زمانی که جریان نقدینگی به سمت نمادهای بزرگ ورود می‌کند شاخص بورس تحت تاثیر قرار می گیرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات