تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 15:04
کد خبر : 8817

ماشین‌خوابی از ترس کرونای هندی

ماشین‌خوابی از ترس کرونای هندی

با گذشت چند روز از انتشار تصاویر و اخبار نابسامانی مراکز تزریق واکسن و صفوف طولانی و شلوغ، این اوضاع ادامه دارد.   مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد کرونا اظهار داشته برخی سالمندان در همین صف‌ها مبتلا شده‌اند؛ صف‌هایی که به گزارش رسانه‌ها ایستادن ۵ تا ۱۵  ساعته در آن‌ها با پدیده‌هایی مثل نوبت‌فروشی

با گذشت چند روز از انتشار تصاویر و اخبار نابسامانی مراکز تزریق واکسن و صفوف طولانی و شلوغ، این اوضاع ادامه دارد.

 

مسعود مردانی عضو کمیته علمی ستاد کرونا اظهار داشته برخی سالمندان در همین صف‌ها مبتلا شده‌اند؛ صف‌هایی که به گزارش رسانه‌ها ایستادن ۵ تا ۱۵  ساعته در آن‌ها با پدیده‌هایی مثل نوبت‌فروشی و ماشین‌خوابی همراه شده است.

 

از سوی دیگر، وخامت مجدد شرایط شهرها از لحاظ ابتلا به کرونا خصوصا نوع هندی از نواحی جنوبی به سمت مرکز و شمال کشیده و بنابر اعلان معاون دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این شهر هم نمونه‌های ابتلا به دلتای هندی یافت شده است.

 

 

به گزارش ایران مامن، بر اساس آخرین رنگ‌بندی کرونایی، ۶۳شهر وضعیت قرمز دارند. با این حال مسئولان و رسانه‌ها از موج تازه سفرها خبر می‌دهند و سازمان تبلیغات اسلامی هم با رونمایی از «برنامه ۱۰۰روزه‌محرم» اعلام داشته هیچ برنامه مذهبی بخاطر کرونا تعطیل نخواهد شد.

 

در آخرین وعده‌های واکسنی، معاون وزیر بهداشت گفته از شهریور، ماهی ۱۰میلیون دوز واکسن در کشور توزیع می‌شود. همچنین از ابتدای هفته آینده واکسیناسیون افراد ۶۵سال به بالا آغاز خواهد شد.

 

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات