تاریخ انتشار : سه شنبه 8 تیر 1400 - 22:21
کد خبر : 8826

تعویق طرح جنجالی مجلس و تعمیق شکاف طبقاتی در ایران/ رای ۲.۷میلیونی احمدی‌نژاد

تعویق طرح جنجالی مجلس و تعمیق شکاف طبقاتی در ایران/ رای ۲.۷میلیونی احمدی‌نژاد

*طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی از دستور کار خارج شد. از گفته‌های سخنگوی دولت برمی‌آید این طرح قرار است با دولت بعدی هماهنگ شود. در مقابلِ کنایه‌های مخالفان طرح که گفته‌اند زندان و بودجه لازم برای اجرای طرح وجود نداشته، رئیس صداوسیما بر لزوم راه‌اندازی اینترنت ملی تاکید کرد.   *یک موسسه مالی بین

*طرح مجلس برای ساماندهی فضای مجازی از دستور کار خارج شد. از گفته‌های سخنگوی دولت برمی‌آید این طرح قرار است با دولت بعدی هماهنگ شود. در مقابلِ کنایه‌های مخالفان طرح که گفته‌اند زندان و بودجه لازم برای اجرای طرح وجود نداشته، رئیس صداوسیما بر لزوم راه‌اندازی اینترنت ملی تاکید کرد.

 

*یک موسسه مالی بین المللی در پاریس پیش‌بینی کرد در صورت لغو تحریم‌ها، رشد اقتصادی به ۴ درصد و ذخایر ارزی ایران به ۱۴۰میلیارد دلار می‌رسد. حال آنکه وزیر خارجه آمریکا گفته اختلافات اساسی همچنان باقی است.

 

*در شرایطی که اقشار مختلف زیر فشار شدید مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها قرار دارند نشریه فوربس نوشته تعداد میلیونرهای ایرانی (میلیون دلار) جهش یافته و آنان در رده چهاردهم جهان و اول منطقه قرار دارند.

 

* علی یونسی وزیر سابق اطلاعات گفته نفوذ موساد در ایران چنان جدی است که همه مسئولان باید نگران جانشان باشند.

 

*حمیدرضا ترقی عضو ارشد موتلفه مدعی شده در انتخابات اخیر ۲.۷ میلیون به احمدی نژاد رای داده‌اند.

 

*اظهارات اخیر رئیس سازمان بازرسی خبرساز شد خصوصا روایت وی از پرداخت تیم‌ها به بازیکنان خارجی و ۱۸۰ هزار دلار برای یک دقیقه بازی. این اظهارات باز هم نقش هشت متهم اصلی زیان هشت میلیارد یورویی پرونده ویلموتس را برجسته ساخت.

 

*سخنگوی دولت پس از حضور در خانه خبرنگارانِ از دست رفته در سانحه اخیر، بخاطر وقایع رخ‌ داده عذرخواهی کرد.

 

*پس از دفاع آمریکایی‌ها از حملات نظامی به مقر نیروهای مقاومت در عراق و سوریه، جو بایدن در دیدار رئیس اسرائیل گفت تا وقتی رئیس جمهور هستم نمی‌گذارم ایران به سلاح هسته‌ای برسد.

 

*کمبود آرد به خصوص در استان های غربی مانند همدان و کرمانشاه باعث تعطیلی برخی نانوایی ها شده است.

 

*محسن دهنوی نماینده مجلس مدعی شده روحانی و جهانگیری به دلیل غارت و تقسیم ۶۰ تن طلا و ۱۸میلیارد دلار کشور بین دوستانشان محاکمه خواهند شد.

 

*رسانه‌های از رواج کرایه افراد و کارت ملی و شماره حسابشان برای دریافت ارز سهمیه‌ای خبر می‌دهند. همچنین جولان موبایل فروشان متقلب حوالی بازار علاالدین.

 

*مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد از اختصاص۱۰میلیون تسهیلات و یک میلیون بلاعوض برای زوج های نابارور خبر داد.

 

*از مهمترین حوادث شبانه‌روز گذشته قتل رئیس وظیفه عمومی لاهیجان در محل کارش، سوء قصد به معاون گمرک شهید رجایی و قتل نوجوان سیزده ساله در تجریش بدست ۲ نوجوان ۱۶ساله بر سر یک دختر ۱۷ ساله بود.

 

*اعتراض «کارنامه سبزها» به استخدام نشدنشان از سوی آموزش و پرورش در رسانه ها بازتاب یافت.

 

*به گزارش ایران مامن، ورود دلار به کانال ۲۵ هزار تومان،  اعلام وزارت بهداشت درباره اعطای مجوز به واکسن پاستور و هشدار درباره گسترش تب کنگو کریمه، وعده راه اندازی پست خصوصی و اظهارات تازه مادر بابک خرمدین از زندان از دیگر موضوعات پررنگ در کانال های خبری بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات