تاریخ انتشار : پنجشنبه 10 تیر 1400 - 14:18
کد خبر : 8856

تعطیلات مجدد کرونایی/ پایتخت در وضعیت قرمز

تعطیلات مجدد کرونایی/ پایتخت در وضعیت قرمز

بر اساس آخرین آمار اعلانی، از بالغ بر سه میلیارد دوز واکسنی که پس از گسترش کووید۱۹در سراسر جهان تزریق شده، ۶میلیون آن در ایران مصرف شده است. در این میان، بیش از ۴.۴ میلیون نفر ایرانی دوز اول و کمتر از میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دوز دوم را دریافت داشته‌اند.   رئیس دفتر

بر اساس آخرین آمار اعلانی، از بالغ بر سه میلیارد دوز واکسنی که پس از گسترش کووید۱۹در سراسر جهان تزریق شده، ۶میلیون آن در ایران مصرف شده است. در این میان، بیش از ۴.۴ میلیون نفر ایرانی دوز اول و کمتر از میلیون و ۶۰۰ هزار نفر دوز دوم را دریافت داشته‌اند.

 

رئیس دفتر روحانی وعده داده از هفته آینده یک میلیون و ۸۰۰هزار دوز هفتگی دریافت می‌کنیم؛ واکسن‌هایی بنابر اعلام وزارت بهداشتی‌ها ۶۰ تا ۹۵درصد اثربخشی داشته و هنوز مشخص نیست بیش از ۶ماه اثربخشی داشته باشد یا نه.

 

از سوی دیگر مقامات محلی از تشدید همه‌گیری کرونا در شهرها خبر می‌دهند. همزمان با اعلان وضعیت قرمز در تهران، اوضاع برخی شهرها در هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان «فوق بحرانی» و بسیاری مشاغل تعطیل اعلام شده است.

 

سرپرست پلیس راه مازندران هم اعلام کرده با توجه به اوضاع قرمز و نارنجی شهرها، هرگونه آمد و شد به این استان با پلاک‌های غیربومی تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات