تاریخ انتشار : دوشنبه 14 تیر 1400 - 23:18
کد خبر : 8968

زنجیره استانی اعتراضات به اوضاع آب و برق و کرونا

زنجیره استانی اعتراضات به اوضاع آب و برق و کرونا

*رسانه‌های مجازی طی شبانه روز گذشته تجمعات اعتراضی در چند شهر استان گلستان (کردکوی، آق قلا و گنبد کاووس)،  فارس و نیز تهران در اعتراض به قطع گسترده و پیاپی برق را بازتاب دادند. تسنیم از قطع چندساعته و حتی چندروزه آب در برخی محله های گرگان خبر داده است.   *نمایندگان شهرهای استان سیستان

*رسانه‌های مجازی طی شبانه روز گذشته تجمعات اعتراضی در چند شهر استان گلستان (کردکوی، آق قلا و گنبد کاووس)،  فارس و نیز تهران در اعتراض به قطع گسترده و پیاپی برق را بازتاب دادند. تسنیم از قطع چندساعته و حتی چندروزه آب در برخی محله های گرگان خبر داده است.

 

*نمایندگان شهرهای استان سیستان و بلوچستان از ضعف شدید خدمات درمانی در این استان و اوضاع وخیم بیماران کرونایی سخن می‌گویند. اسماعیل حسین زهی گفته از کرونایی‌های استان آن‌هایی که موفق می‌شوند کپسول اکسیژن به دست آورند جان سالم به در می‌برند.

 

*نماینده دشت آزادگان می گوید تنش آبی در خوزستان به مراتب خطرناک‌تر از گسترش کرونا است. مناطق مختلف استان شاهد تشکیل صف های خرید آب است.

 

*کشاورزان اصفهانی بار دیگر و این بار به همراه خانواده‌شان در اعتراض به وضعیت تامین حق آبه تجمع کردند.

 

*سخنگوی صنعت برق گفته منتظر خاموشی های گسترده باشید. وضعیتی مشابه در مورد آب هم اعلام شده است.

 

*امروز مراسم تحویل حکم انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه با حضور رئیس دفتر رهبر انقلاب و رئیس جمهور منتخب برگزار شد.

 

*در مقابل سیل حملات به وزیر بهداشت، وی انتقادات را سیاه نمایی و فتنه انگیری خوانده و گفته پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم. وی در پاسخ به اظهارات اخیر صادق زیباکلام اظهار داشت ننگ بر این سیاست زدگی.

 

*پس از بروز مشکلات ترافیکی بخاطر قطع برق، پلیس راهور گفته برای همه تقاطع ها نیرو ندارد.

 

*قیمت نفت در پی تعویق نشست اوپک پلاس و اختلافات عربستان و امارات، با رسیدن برنت به مرز بشکه‌ای ۷۷ دلار، به بالاترین میزان از ۲۰۱۵تاکنون رسید.

 

*عضو هیات مدیره اتحادیه فرش دستباف اعلام داشته اقدام مجلس در حذف بیمه قالیبافان، باعث مهاجرت فعالان صنعت فرش به ترکیه شده و ارزش صادرات فرش به پایین ترین میزان طی ۴۰ سال اخیر رسیده است.

 

*گروه طالبان اعلام کرده به دنبال تصرف کابل نیست اما هیچ پیمانکار و نیروی نظامی نباید در افغانستان باقی بماند.

 

*محمدرضا هاشمیان متخصص آی سی یو بیمارستان مسیح دانشوری در اینستاگرام خود ویدئویی از رفتن برق در آی سی یو و به خطر افتادن جان بیماران بستری منتشر کرد که بازتابی گسترده داشت.

 

*حسن روحانی قانون مالیات بر ارزش افزوده را ابلاغ کرد؛ قانونی که با هدف مبارزه با سوداگری تصویب شده اما با انتقادات فراوانی روبرو است.

 

*بر اساس اعلام هواشناسی، تابستانی گرمتر از نرمال و پائیزی خشک پیش رو داریم.

 

*به گزارش ایران مامن، خبر قتل پسری معتاد به دست پدر ۷۱ ساله، آتش سوزی گسترده در انباری در جاده مخصوص کرج، انفجار یک میدان گازی جمهوری آذربایجان در خزر، جنجال برخورد با داوطلبان حامله و چادری در چند حوزه کنکور از دیگر اخبار مورد توجه شبکه های مجازی بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات