تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 تیر 1400 - 14:16
کد خبر : 9029

وصایای بورسی روحانی در میانه بی‌برقی

وصایای بورسی روحانی در میانه بی‌برقی

آخرین روز کاری بازار سرمایه در دومین هفته تیرماه با رشد ناچیز و حدود ۸۵۰ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن آن روی پایه یک میلیون و ۲۸۲ واحد به کار خود پایان داد.   با وجود ریزش‌ها و سرخپوشی بازار سهام در دو روز ابتدای هفته، روندی این بازار صعودی بود و رشدی ۳

آخرین روز کاری بازار سرمایه در دومین هفته تیرماه با رشد ناچیز و حدود ۸۵۰ واحدی شاخص کل و قرار گرفتن آن روی پایه یک میلیون و ۲۸۲ واحد به کار خود پایان داد.

 

با وجود ریزش‌ها و سرخپوشی بازار سهام در دو روز ابتدای هفته، روندی این بازار صعودی بود و رشدی ۳ درصدی در شاخص کل پدید آمد.

 

با توجه به تعیین تکلیف انتخابات ریاست‌جمهوری و آنچه از رویکرد دولت سیزدهم در قبال بازار سرمایه و نیز سرنوشت برجام مشخص شده، بسیاری از تحلیلگران بازار سهام رسیدن به سطح یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحدی را در صورت رخ ندادن اتفاقی غیرمترقبه در ۱۴۰۰ در دسترس می‌بینند.

 

 

برخی کارشناسان بورسی در پیش‌بینی روند کوتاه مدت بازار سرمایه گفته‌اند طی روزهای آتی گروه‌های فلزات اساسی و پتروشیمی‌ها از وضعیت بهتری نسبت به دیگر نمادهای بازار سهام برخوردار خواهند بود و از منظر میان‌مدت اگر بخواهیم به بازار نگاه کنیم نمادهایی که به ارائه خدمات می‌پردازند می توانند از گروه های پیشرو باشند.

 

البته متغیری دیگر هم این روزها به معادلات بورسی وارد شده و آن قطع مکرر برق است. برخی کارشناسان گفته‌اند دستور توقف فعالیت فولادی‌ها و سیمانی‌ها به واسطه بی‌برقی آثار خود را در نمادهای مرتبط و سپس به صورت فراگیر نشان خواهد داد.

 

در این میان، اظهارات امروز «حسن روحانی» درباره بورس هم خبرساز شد. رئیس‌جمهور در آخرین ماه تصدی ریاست دستگاه اجرایی بیان داشت مردم وقتی می‌خواهند در بورس وارد شوند همه سرمایه خود را نباید در بورس بیاورند، باید در حدی بیاورند که فراز و نشیب بورس زندگی آن‌ها را بهم نزند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات