تاریخ انتشار : جمعه 18 تیر 1400 - 23:50
کد خبر : 9053

چراغ سبز گرانی دوباره گوشت و لبنیات

چراغ سبز گرانی دوباره گوشت و لبنیات

*وزارت جهاد کشاورزی به رغم هشدارها درباره حذف لبنیات از سفره مردم، از تصویب قیمت شش هزار و ۴۰۰ تومانی برای هر کیلو شیر خام خبر داد که افزایشی ۴۷درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است رفع اساسی مشکلات دامداران و مصرف‌کنندگان با تامین خوراک دام میسر است. همچنین صادرات شیر خشک و دام

*وزارت جهاد کشاورزی به رغم هشدارها درباره حذف لبنیات از سفره مردم، از تصویب قیمت شش هزار و ۴۰۰ تومانی برای هر کیلو شیر خام خبر داد که افزایشی ۴۷درصدی را نشان می‌دهد. این در حالی است رفع اساسی مشکلات دامداران و مصرف‌کنندگان با تامین خوراک دام میسر است. همچنین صادرات شیر خشک و دام زنده آزاد شد.

 

*سخنگوی طالبان که مدعی تصرف ۸۵درصد خاک افغانستان است اظهار داشته با داعش می‌جنگد و متعهد می‌شود همسایگان این کشور با هیچ تهدیدی مواجه نشوند. نیروی زمینی ارتش اما اعلام کرده مرزهای شرقی شبانه روزی در کنترل و نظارت قرار دارند.

 

*رئیس جمهور آمریکا با اشاره به پایان ماموریت نیروهای آمریکایی در افغانستان در نهم شهریور گفت واشنگتن به اهدافش در این کشور و منکوب کردن منشا تروریسم و حوادث ۱۱ سپتامبر رسیده است.

 

*پس از ادعای خبرگزاری فارس مبنی بر خرابکاری سه پرسنل نیروگاهی در سیستم توزیع برق، این خبر تکذیب شد.

 

*فارس همچنین امروز از حملات سایبری به سیستم های رایانه ای شرکت راه آهن خبر داد. روابط عمومی راه آهن اعلام کرده اختلال تنها در حوزه بازرگانی بوده است.

 

*با وجود وایرال شدن تصاویر و اخبار خاموشی از مناطق مختلف در فضای مجازی، مدیرعامل توانیر گفته دیشب و امروز قطع برق نداشتیم.

 

*رسانه‌ها تصاویری از صف‌های طولانی ایرانیان متقاضی ورود به ارمنستان در مرز نوردوز را منتشر کرده‌اند. این در حالی است که سفیر ارمنستان در تهران گفته مسافرانی می‌توانند در این کشور واکسن بزنند که لااقل ۱۰ روز اقامت داشته باشند.

 

*پس از آبرسانی ارتش به مناطق محروم سیستان و بلوچستان، برخی رسانه‌ها از حضور فرماندهان سپاه در این مناطق خبر دادند.

 

*رئیسی امروز در قم با سه تن از مراجع تقلید دیدار کرد.

 

*امام جمعه مشهد گفته نیروهای بسیج باید راه بیافتند و بررسی کنند افراد و دستگاه ها ذخایر زیرزمینی را برای استخر خود بالا نکشند. امام جمعه کرج هم اظهار داشت کسی که حجابش را کنار می‌گذارد ارزش انسانی ندارد.

 

*رئیس انجمن علمی مددکاران اجتماعی می گوید مستمری های بهزیستی کفاف یک دهم هزینه مددجویان را هم نمی دهد.

 

*رضا پهلوی در گفت وگو با رهبران ۵۰ سازمان یهودی و صهیونیستی، خواستار افزایش فشار آمریکا بر جمهوری اسلامی شد.

 

*انصاف نیوز در خبری که منبع آن اصلاح گشت مدعی شد آمریکایی ها قبل از ترور شهید فخری زاده دو نفر از دانشمندان وزارت دفاع را از ایران خارج کرده بود.

 

*سایت مشرق نیوز مدعی شد سوئیس مشتری جدید واکسن ایرانی است.

 

*المپیک توکیو بخاطر کرونا بدون تماشاگر برگزار می شود.

 

*به گزارش ایران مامن، زلزله و پس‌لرزه‌های آذربایجان غربی، زخمی شدن ۱۸ نفر در نزاعی خانوادگی در کوهرنگ چهارمحال و بختیاری، اظهار تاسف مینو محرز از رقابت بچگانه بین واکسن‌های داخلی، دستگیری سریع زورگیران مسلح جاده کرج قزوین، ملاقات شاه اردن با نخست وزیر اسرائیل، اعلام ماهیت آمریکایی-کلمبیایی تیم ترور رئیس جمهور هائیتی  از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات