تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 15:02
کد خبر : 9066

سرعت واکسیناسیون ۱۰ برابر می‌شود؟

سرعت واکسیناسیون ۱۰ برابر می‌شود؟

نگاهی به آمار اعلانی ستاد کرونا نشان می‌دهد میانگین روزانه تزریق واکسن طی ۱۴۰ روز اخیر (از ابتدای اسفند) حدود ۵۰ هزار دوز بوده است و تاکنون نزدیک به ۷میلیون دوز تزریق صورت گرفته است.   حالا رئیس جمهوری از رسیدن توان روزانه واکسیناسیون به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دوز خبر می‌دهد و این یعنی

نگاهی به آمار اعلانی ستاد کرونا نشان می‌دهد میانگین روزانه تزریق واکسن طی ۱۴۰ روز اخیر (از ابتدای اسفند) حدود ۵۰ هزار دوز بوده است و تاکنون نزدیک به ۷میلیون دوز تزریق صورت گرفته است.

 

حالا رئیس جمهوری از رسیدن توان روزانه واکسیناسیون به ۴۰۰ تا ۵۰۰ هزار دوز خبر می‌دهد و این یعنی چیزی نزدیک به ۲۰ میلیون دوز تا پایان دولت دوازدهم.

 

 

آخرین اخبار گویای ورود محموله نیم میلیون دوزی واکسن به کشور در نخستین روز هفته است و یک مقام وزارت خارجه گفته نیم میلیون دوز دیگر فردا یکشنبه وارد می‌شود.

 

با این حال مقامات مسئول توضیحی در این باره ارائه نداده‌اند که واکسن مورد نیاز برای تزریق چندصد هزارتایی در روز قرار است باز هم وارد یا از منابع داخلی تامین شود؟

 

رئیس جمهوری و سخنگوی ستاد مقابله با کرونا همچنین بروز مشکل در بیمارستان‌ها به دلیل قطع برق را کاملا رد کرده و می‌گویند بیمارستان‌ها برق پشتیبان دارند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات