تاریخ انتشار : شنبه 19 تیر 1400 - 20:35
کد خبر : 9077

از حملات سایبری تا انفجار صوتی

از حملات سایبری تا انفجار صوتی

*دیشب پس از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی از شمال خیابان ولیعصر پایتخت، تصاویری از ستون دود و آتش‌سوزی در فضای مجازی منتشر شد. پس از حاضر شدن پلیس و آتش‌نشانی در پارک ملت مرکز شنیده شدن صدای انفجار، اعلام شد موضوع خاصی در میان نبوده، تصاویر حریق جعلی است و تنها مقداری شاخ و

*دیشب پس از شنیده شدن صدای انفجار مهیبی از شمال خیابان ولیعصر پایتخت، تصاویری از ستون دود و آتش‌سوزی در فضای مجازی منتشر شد. پس از حاضر شدن پلیس و آتش‌نشانی در پارک ملت مرکز شنیده شدن صدای انفجار، اعلام شد موضوع خاصی در میان نبوده، تصاویر حریق جعلی است و تنها مقداری شاخ و برگ بر زمین ریخته است.

 

*نزدیکی این مکان به صداوسیما و چند ساختمان دولتی باعث گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر انفجار بمب صوتی بوده و گزارش صداوسیما در مصاحبه با مراجعه‌کنندگان به بیمارستان قلب شهید رجایی در این باره هم خبرساز شده است.

 

*پس از تکذیب حمله سایبری به شرکت راه آهن، وزارت راه و شهرسازی هدف هجوم هکرها قرار گرفت. وزیر ارتباطات درباره تحرکات جدید مهاجمان سایبری هشدار داده است.

 

*سخنگوی صنعت برق اظهار داشت تاکنون ۲۰۰ هزار ماینر با مصرف ۷۵۰ مگاوات و به اندازه برق پنج استان جمع آوری شده است.

 

*معاون وزارت ورزش و جوانان از رشد پنج درصدی ازدواج پس از ۱۷ سال خبر داد. همچنین طلاق ۳.۶ رشد داشته است. به گفته محمدمهدی تندگویان به ازای هر ۱۲۲ مرد متقاضی ازدواج ۱۰۰ زن وجود دارد.

 

*نماینده ویژه آمریکا در امور ایران گفته واشنگتن در مذاکرات با ایران به کمتر از آزادی همه زندانیان این کشور رضایت نخواهد داد. همزمان یونهاپ از توافق آمریکا و کره جنوبی در زمینه دارایی های مسدود شده ایران خبر داد.

 

*بنیاد ۱۵ خرداد اعلام کرده برای تولد فرزند چهارم کمکی ۱۳ میلیون تومانی در نظر گرفته است.

 

*رئیس انجمن مغز و اعصاب از جمعیت ۷۵۰ هزار نفری بیماران آلزایمر خبر داد.

 

*رئیس جمهور افغانستان گفته روزانه ۴۰۰ نفر بر اثر درگیری کشته و زخمی می شوند. رسانه ها همچنین از ترور هدفمند خلبانان این کشور به دست طالبان خبر داده اند.

 

*به گزارش ایران مامن، ادامه آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع گچساران، توصیه عضو جدید شورای شهر تهران برای تبدیل زیست شبانه به مومنانه، رشد ۴۰درصدی اجاره بها برای تمدید قرارداد، افزایش مجدد قیمت شوینده‌ها، وام ۱۰۰میلیون تومانی کمیته امداد برای اشتغالزایی، درآمدزایی ارتش لبنان از هلی کوپترهایش و نیز درگیری شدید نیروهای امنیتی ونزوئلا با گروه های مسلح از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات