تاریخ انتشار : یکشنبه 20 تیر 1400 - 23:50
کد خبر : 9111

برق‌زدگی بازار سرمایه

برق‌زدگی بازار سرمایه

شاخص کل بازار سهام در بیستمین روز تیرماه شاهد رشد ۱.۱۴درصدی (۱۴۵۰۰ واحدی) بود و به یک میلیون و ۲۸۵ واحد رسید.   به نوشته رسانه‌های بورسی روز خوب بورس امروز با ورود پول حقیقی تکمیل‌تر شد. دوباره بعد از یک روز خروج پول حقیقی امروز شاهد ورود حدود ۱۲۲ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها

شاخص کل بازار سهام در بیستمین روز تیرماه شاهد رشد ۱.۱۴درصدی (۱۴۵۰۰ واحدی) بود و به یک میلیون و ۲۸۵ واحد رسید.

 

به نوشته رسانه‌های بورسی روز خوب بورس امروز با ورود پول حقیقی تکمیل‌تر شد. دوباره بعد از یک روز خروج پول حقیقی امروز شاهد ورود حدود ۱۲۲ میلیارد تومان پول توسط حقیقی‌ها به بازار بودیم.

 

با وجود روزهای صعودی اخیر نگرانی‌هایی درباره بازار سرمایه به چشم می‌خورد. کمبود برق در شبکه سراسری روند تولید بسیاری از صنایع اعم از فلزی‌ها را با مشکل مواجه کرده و این کمبود در بازار مربوطه فعالیت این شرکت‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

 

از منظری دیگر این پیش‌بینی هم صورت گرفته که طی روزهای آینده با توجه به جو کلی بازار نمادهای گروه‌های سیمانی (صنعتی که بخاطر کمبود برق همپا با فولادی‌ها فعالیتش متوقف شده)، ساختمانی و نیروگاهی و عمده نمادهایی که کمتر شاخص‌ساز هستند و در رسته نمادهای کوچک قرار می‌گیرند در بازار تحرکات مطلوبی داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات