تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 15:09
کد خبر : 9133

اوضاع ناخوش راننده تاکسی‌ها؛ کرونا در تعقیب مسافرکش‌ها

اوضاع ناخوش راننده تاکسی‌ها؛ کرونا در تعقیب مسافرکش‌ها

بنابر اعلان سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد مراجعه‌های سرپایی کرونا مثبت در هفته گذشته ۴۰ درصد، موارد بستری کرونایی ۱۷ درصد و جانباختگان ۱۰درصد نسبت هفته قبل‌تر از آن افزایش داشته است.   استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد و بوشهر بیشترین موارد مرگ و میر بر اثر کرونا را داشته اند. در تهران هم که کرونای

بنابر اعلان سخنگوی وزارت بهداشت، تعداد مراجعه‌های سرپایی کرونا مثبت در هفته گذشته ۴۰ درصد، موارد بستری کرونایی ۱۷ درصد و جانباختگان ۱۰درصد نسبت هفته قبل‌تر از آن افزایش داشته است.

 

استان‌های سیستان و بلوچستان، یزد و بوشهر بیشترین موارد مرگ و میر بر اثر کرونا را داشته اند. در تهران هم که کرونای دلتا تبدیل به سویه غالب شده است روزانه ۱۵۰۰ نفر بستری می‌شوند و ظرفیت آی.سی.یوها بنا به گفته معاون درمان ستاد کرونا تهران پر شده است.

 

با شروع واکسیناسیون رده سنی ۶۸ سال به بالا، اعلام شده معلمان، استادان دانشگاه‌ها و دانشجویان و همچنین خبرنگاران در مردادماه واکسینه خواهد شد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از مرگ ۴۲۵ راننده تاکسی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داده و می‌گوید آمار فوتی‌های این صنف به ماهانه ۴۰ تا ۵۰ نفر رسیده است. رانندگان سرویس مدارس هم بر اساس برنامه اعلانی مردادماه به صف تزریق واکسن می‌پیوندند.

 

سامانه ۶۰۷۰ برای آگاهی مردم از بیمارستان‌های دارای ظرفیت خالی فعال است. همچنین ۶۵ ساله‌ها به بالا باید برای تزریق به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات