تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 23:32
کد خبر : 9140

از همسریابی موبایلی تا اوج گرفتن رقابت‌ها برای ورود به دولت رئیسی

از همسریابی موبایلی تا اوج گرفتن رقابت‌ها برای ورود به دولت رئیسی

*در نخستین ساعات بامداد امروز، تیم ملی فوتبال ایتالیا با غلبه بر انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان یورو۲۰۲۰ شد. این دیدار در ۱۲۰دقیقه یک بر یک مساوی به پایان رسید. دیدار فینال اروپا با حواشی چون گسترش توهین‌های نژادپرستانه به برخی بازیکنان انگلیس و درگیری و بازداشت جمعی از طرفداران همراه شد.   *پس از

*در نخستین ساعات بامداد امروز، تیم ملی فوتبال ایتالیا با غلبه بر انگلیس در ضربات پنالتی، قهرمان یورو۲۰۲۰ شد. این دیدار در ۱۲۰دقیقه یک بر یک مساوی به پایان رسید. دیدار فینال اروپا با حواشی چون گسترش توهین‌های نژادپرستانه به برخی بازیکنان انگلیس و درگیری و بازداشت جمعی از طرفداران همراه شد.

 

*پس از وایرال شدن تصاویر زد و خورد دختران در اصفهان، دادستان این شهر دستور شناسایی خاطیان در پرونده کلیپ مزبور را صادر کرد تا پرونده شخصیت و مددکاری اجتماعی برای آنان شکل بگیرد.

 

*رونمایی از اپلیکیشن «همدم» برای همسریابی مجازی با حضور رئیس مجلس و سازمان تبلیغات اسلامی بازتاب زیادی در رسانه‌ها داشت. همزمان، معاون زنان و خانواده ریاست جمهوری از اجباری شدن آموزش شش‌ساعته قبل از ازدواج خبر داد.

 

*سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد به پایان مذاکرات وین نزدیک شده ایم.

 

*بنابر اعلام وزارت علوم، مصوبه ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط برای بررسی کارشناسانه لغو شد.

 

*حسن روحانی امروز درباره مسکن‌سازی به اجرای دو سوم تعهدات مسکن مهر دو دولت یازدهم و دوازدهم اشاره کرد و گفت دولت موظف نیست مسکن بسازد بلکه باید تسهیلات بدهد تا مردم روی گسل خانه نسازند.

 

*اظهارات اخیر مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های لبنی پربازتاب شد. به گفته وی، وزیر جهاد کشاورزی در برابر این خواسته که باید به فکر سفره مردم بود گفته «من بهزیستی نیستم.»

 

*رسانه‌ها امروز به موضوع سهم‌خواهی سیاسیون اصولگرا از دولت آینده توجهی ویژه نشان دادند؛ از تقابل مجلسی‌ها با مجلسی‌ها تا صحبت‌های مرتضی آقا تهرانی درباره لیست پیشنهادی جبهه پایداری به رئیسی برای کسب مناصب اجرایی. همچنین امروز فهرستی ۴۱نفره برای شهرداری تهران اعلام شد.

 

*دادستان دیوان محاسبات از کشف یک مزرعه استخراج ارز دیجیتال با مصرفی برابر ۱۰ استان خبر داد.

 

*یک عضو شورای انقلاب فرهنگی گفته جمعیت ایران تا ۳۰ سال آینده ۳۰ میلیون نفر خواهد شد.

 

*رئیس شورای هماهنگی تبلیغات خواستار اجرای مصوبات حجاب و عفاف از سوی دولت جدید شده است. با این حال امام جمعه مشهد گفته به زور نمی شود کسی را به حجاب دعوت کرد.

 

*معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ایران می گوید مردم حق انتخاب بین واکسن ایرانی و خارجی ندارند.

 

*رئیس کانون وکلا از اختصاص وام یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومانی به وکلا خبر داد. همچنین رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت ۱۳۰ هزار میلیارد تومان برای ادامه متناسب سازی حقوق بازنشستگان درنظر گرفته شده است.

 

*سازمان ملل با اشاره به افزایش ۱۶۲ میلیون نفری شمار گرسنگان جهان بر اثر کرونا تصریح داشت یک دهم جمعیت جهان غذای کافی برای خوردن ندارند.

 

*به گزارش ایران مامن، آلودگی این روزهای کلانشهرها، ادامه بلاتکلیفی ۱.۳ میلیون تن کالاهای اساسی در بنادر، تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی برای لاستیک کامیونداران، ادامه مرگ و میر و آتش‌سوزی‌ها در کانادا و آمریکا بر اثر شدت گرما از دیگر اخبار شبانه روز اخیر بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

مداد مشکی

کسب‌وکار
تبلیغات